Pārlekt uz galveno saturu

Izaugsmes mārketings un 5 soļu metode kā uzlabot klientu piesaisti un noturēšanu.

21 Izaugsmes mārketings un 5 soļu metode kā uzlabot klientu piesaisti un noturēšanu.

Izaugsmes mārketings un 5 soļu metode kā uzlabot klientu piesaisti un noturēšanu.

LTRK aicina ikvienu interesentu uz vebināru par izaugsmes mārketingu, kas tiek organizēts Eiropas Biznesa atbalsta tīkla ietvaros.


Vebināra mērķis: iepazīstināt ar paņēmieniem kā veicināt uzņēmuma stabilitāti un ilgtermiņā attīstību

  • Kas ir izaugsmes mārketings un kam tas ir noderīgs? 
  • Kā dažādi izaugsmes mārketings (izaugsmes mārketings) un straujas izaugsmes mārketings (growth hacking) - kurā brīdi un kādas nozares uzņēmumiem būs piemērots viens vai otrs risinājums *
  • Kas ir AARRR jeb tā dēvētais Pirātu modelis:
    • Iegūšana (Acquisition): Kā piesaistīt jaunus klientus. Piemēri un stratēģijas.
    • Aktivizācija (Activation): Kā nodrošināt, ka jaunie klienti gūst pozitīvu pieredzi.
    • Noturēšana (Retention): Kā nodrošināt klientu lojalitāti un nodrošināt atkārtotu sadarbību ar jums.
    • Atsauksmes (Referral): Kā veicināt, lai klienti ieteiktu jūsu risinājumus citiem.
    • Ieņēmumi (Revenue): Kā jaunos klientus par ilgtermiņa klientiem.
  • Praktiski piemēri un stratēģijas


* Piezīme: Termini izaugsmes mārketings un izaugsmes uzlaušana bieži tiek lietoti kā sinonīmi.

Tomēr izaugsmes mārketings attiecas uz ilgāka termiņa un visaptverošāku zīmola plānu, savukārt izaugsmes uzlaušana var attiekties uz īsāka termiņa stratēģijām ikdienas izaicinājumiem.


Iemesli, kādēļ būtu vērts pieteikties uz šo vebināru?

  • Uzzināsiet, kā AARRR modelis var palīdzēt strukturēt un optimizēt izaugsmes stratēģiju, kas ir būtiska jūsu biznesa izaugsmei.
  • Iegūsiet konkrētus piemērus un taktiku, varēsiet izmantot, lai uzlabotu klientu piesaisti un noturēšanu.
  • Gūsiet vērtīgus padomus no profesionāļa ar pieredzi izaugsmes mārketingā, kas palīdzēs jums izvairīties no biežāk sastopamajām kļūdām.
  • Iespēja uzdot jautājumus, dalīties pieredzēt un saņemt atgriezenisko saiti no citiem dalībniekiem un vebināra vadītāja.
  • Saņemsiet ieteikumus un resursus, kas palīdzēs jums turpināt attīstīties un apgūt izaugsmes mārketingu arī pēc vebināra beigām.


Kam būtu jāapmeklē šis vebinārs?

  • Mārketinga speciālistiem, kas vēlas padziļināt savas zināšanas izaugsmes mārketingā un ieviestas stratēģijas savā darbā.
  • vadītājiem un dibinātājiem, kas vēlas labāk izprast, kā piesaistīt un noturēt klientus, lai veicinātu sava uzņēmuma izaugsmi.
  • Digitālā mārketinga profesionāļiem, kas strādā ar klientu piesaisti, noturēšanu un ieņēmumu veicināšanu digitālajā vidē.
  • Speciālistiem, kas ir atbildīgi par produktu/pakalpojumu izstrādi un vēlas uzlabot lietotāju pieredzi un lojalitāti.
  • Jauniem uzņēmējiem, kas meklē efektīvu stratēģiju sava biznesa ātrākai izaugsmei.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Agris Locs-Dārznieks  - digitālā satura aģentūras NOTRE dibinātājs un attīstītājs ar vairāk kā 10 gadu pieredzi zīmolu attīstīšanā digitālajā vidē. Kopā ar komandu veiksmīgi ievieš Latvijas B2B uzņēmumos izaugsmes mārketinga principus un labākās prakses.

*Eiropas Biznesa atbalsta tīklu finansē programma SMP (Single Market Programme) periodā 2021-2025.

.