Pārlekt uz galveno saturu

Novembris

04 Kā izmantot ChatGPT finanšu procesos

Kā izmantot ChatGPT finanšu procesos

Mākslīgais intelekts šobrīd piesaista daudz uzmanības, bet daudziem finanšu profesionāļiem ir jautājums, kā to tieši izmantot. Šajā vebinārā izskatīsim iespējas izmantot Lielu Valodu Modeli ChatGPT. Uzzināsim, kā tajā orientēties un kā saprast tā iespējas un ierobežojumus. Uzdosim sev (un ChatGPT) jautājumu, kā to var izmantot finanšu profesionāļu ikdienas darbā.

Mērķa auditorija: Mākslīgais intelekts šobrīd piesaista daudz uzmanības, bet daudziem finanšu profesionāļiem ir jautājums, kā to izmantot savā darbā. Ja Jūs gribētu uzzināt par to, kas ir ChatGPT un kā to varētu izmantot finanšu procesos, šīs vebinārs ir domāts Jums.

Runāsim par:

  1. Lielu Valodu Modeļi – kas tie ir?
  2. ChatGPT – kā uzsākt un kā tajā orientēties?
  3. Praktiskie ChatGPT pielietojumi
  4. ChatGPT ierobežojumi
  5. Datu aizsardzības jautājumi

Dalībnieku ieguvumi: Pēc šī vebināra dalībniekiem būs labāks priekšstats par to, kā uzsākt darbu ar ChatGPT un kā to izmantot savā profesionālajā darbā. Tiks izskaidroti arī ChatGPT ierobežojumi un riski, kas saistīti ar tā izmantošanu.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Aleksandrs Iļkuns, CGMA, finanšu procesu automatizācijas un vizualizācijas konsultants. clearBox SIA piedāvā iespējas uzlabot finanšu procesus, it īpaši resursu vadības jomā, lai Jūs un Jūsu kolēģi varētu fokusēties uz datu izmantošanu, veicinot Jūsu uzņēmuma attīstību.

 

 

07 Cikla 3_vebinārs "VADĪTĀJS KĀ LĪDERIS"
cikls

LTRK Vidzemes reģiona nodaļa sadarbībā ar SIA, FITHR organizē vebināru ciklu personāla vadībā.

Cikla ietvaros norisināsies trīs vebināri:

Trešais cikla vebinārs "VADĪTĀJS KĀ LĪDERIS" notiks 7.11.2024. plkst. 10:00- 12:00.

Līderis un vadītājs ir divi saistīti, bet atšķirīgi jēdzieni. Vadītājs ir indivīds, kas organizē un vada grupas darbību, regulē savstarpējās attiecības grupā. Viņš uzņemas atbildību par padotajiem un visiem organizatoriskiem resursiem1. Līderis, no otras puses, ir cilvēks, kuram citi iedvesmoti seko un virzās uz kādu lielāku mērķi. Līderim ir vīzija, stratēģija un aizrautība, kas viņu izceļ no parastā vadītāja. Viņš spēj vadīt gan procesus, gan cilvēkus, un viņa komandas seko viņam ar uzticību un entuziasmu2. Tātad, līderis ir savas komandas vadītājs. Neprāts ir atļauties pazaudēt darbinieku nevis neatbilstošu zināšanu, kompetenču, bet emocionālas nesaderības, nesakārtotas vides vai neapmierinātu gaidu dēļ. Lai kļūtu par līderi, ir nepieciešams mērķtiecīgs darbs, vēlme un izpratne par komandas vadību. Tātad, vadītājs var kļūt par līderi, ja viņš strādā pie sevis un attīsta līdera īpašības.

Vebināra mērķis: Iegūt ieskatu par sevi kā par līderi un iespējām sasniegt augstākos rezultātus darbā ar cilvēkiem.

Tēmas:

  • Kas ir līderis?
  • Līdera nozīmīgās īpašības
  • Kā man izdodas būt līderim?
  • Kā organizācijas sasniedz vairāk?
  • Lēmumu ieņemšanas prizma un aplis
  • Inidividuālās motivācijas saikne ar līdera īpašību izpausmi
  • Saprast sevi= saprast citus

Semināru ciklu vada:  Ilva Lillmā - SIA FITHR valdes locekle, MBA, sistēmterapeite, sistēmiskais koučs. Personālvadības profesionālis kopš 1999. Vadībznību un personālvadības tēmu pasniedzēja kopš 2004.g. Lumina Learning  (UK) psihometriskās novērtēšanas pieejas praktiķe (2014.) Sistēmiskais terapeits, sistēmiskais koučs (Systemic Constellation Center Riga, sadarbībā ar Hellingera Institūtu (NL) 2019.) Studējusi psiholoģiju un psihoterapiju augstskolā SIA Attīstība (1997), Klīnisko psiholoģiju RSU (2021.), Vadības psiholoģiju Augstskolā Turība (2022.) Geštaltterapijas metodes darbam ar pusaudžiem (2023.)

Reģistrēšanās dalībai vebinārā līdz 5.novembrim šeithttps://forms.office.com/e/Cbt3jA7z4w  

Vebināru ciklā aicināts piedalīties ikviens uzņēmējs.

Dalība - bezmaksas.

Dienu pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

Papildus informācija: [email protected] tel. 20264530 (Baiba)

 

11 Ārzemnieku nodarbinātības izmaiņas un izaicinājumi

Ārzemnieku nodarbinātības izmaiņas un izaicinājumi

Imigrācijas likuma izmaiņas ārzemnieku nodarbinātības jomā un ar tām saistītie izaicinājumi būtiski ietekmē uzņēmējdarbības vidi. Latvijā strādājošie uzņēmumi arvien biežāk piesaista ārvalstu talantus, lai nodrošinātu izaugsmi un konkurētspēju, taču šīs izmaiņas bieži rada jautājumus un neskaidrības. Lai uzņēmumi varētu ievērot normatīvos aktus un maksimāli izmantot iespējas, ko sniedz ārvalstu darbinieku piesaiste, ir būtiska pareiza izpratne par izmaiņām.
 

Mērķa auditorija: mazi un lieli uzņēmumi, kas nodarbina vai plāno nodarbināt Eiropas Savienības un trešās valsts pilsoņus.

Runāsim par:

  1. Imigrācijas procesa izaicinājumiem;
  2. Atbalsta risinājumiem;
  3. Izmaiņām Imigrācijas procesu regulējumā.

Dalībnieku ieguvumi:

  1. Aktuāla informācija – jaunākie imigrācijas likuma grozījumi 2024. gadā un to ietekme uz ārzemnieku nodarbinātību.
  2. Izpratne par izaicinājumiem – risinājumi juridiskajiem un praktiskajiem jautājumiem, pieņemot ārvalstu darbiniekus.
  3. Jaunas iespējas – efektīvāka ārvalstu darbaspēka piesaiste un integrācija.
  4. Atbilstība likumiem – kā izvairīties no juridiskiem riskiem un nodrošināt atbilstību.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.001-11.30

Vebināru vadīs:

  • Iveta Berkolde, Valdes locekle
  • Melānija Līva Cielava, Juriste

 

 

12 Tiešsaistes seminārs “EU Business Hub. Japan IT Week Spring 2025”
EU Business HUB

Aicinām ieplānot laiku un piedalīties tiešsaistes seminārā “EU Business Hub. Japan IT Week Spring 2025”, kas paredzēta MVU un jaunuzņēmumiem no digitālā sektora, kuriem ir interese paplašināties Japānas tirgū.

  • Datums: 12.11.2024
  • Laiks: 11:00-12:00
  • Darba valoda: Angļu
  • Formāts: Tiešsaiste
  • Dalība un reģistrācija: Bezmaksas, iepriekš reģistrējoties: https://forms.office.com/e/kENZbjX7pQ

Katrs reģistrētais dalībnieks saņems pieslēguma saiti.

Semināra laikā būs iespēja uzzināt par EU Business Hub programmu un tās sniegtajām iespējām, iegūt ieskatus par Japānas uzņēmējdarbības vidi, kā arī dzirdēt par uzņēmumu praktisku pieredzi un atziņas par ieiešanu Japānas tirgū.

Tāpat, semināra laikā tiks sniegts ieskats par tirdzniecības misiju “EU Business Hub – Japan IT Week Spring 2025”, kas norisināsies no 21. līdz 25. aprīlim 2025. gadā, Tokijā.

EU Business Hub - Japan and the Republic of Korea ir ES finansēta programma, kas atbalsta Eiropas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) un jaunuzņēmumu ieiešanu Japānas un Dienvidkorejas tirgos ilgtspējīgu un zaļu tehnoloģiju, digitālajā un veselības aprūpes nozarēs.

13 Grafikas dizains – mērķi, vēsture, iespējas

Grafikas dizains – mērķi, vēsture, iespējas

 

Grafikas dizaina lielā perspektīva – uzdevumi, vēsturiskie līkloči un šodienas paradigma. Dizaina nozīme ir kļuvusi plašāka un kopā ar to – tā iespējas un atbildība. Tādēļ jautājumi par jēgpilna grafikas dizaina radīšanu ir ļoti aktuāli.

Dizains palīdz lietotājam saprast un sajust vajadzīgo. Vizuālā komunikācija ir kā laba saruna starp uzņēmuma zīmolu un klientu. Veidosim vizuālo valodu, kas pasaka vairāk nekā redzams!

Mērķa auditorija – uzņēmēji, dizaineri, interesenti

Runāsim par:

  1. Vēsture
  2. Nozīmju paplašināšanās
  3. Mērķi – mainīties, saprast, radīt un realizēt ideju, sazināties
  4. Atbildība
  5. Grafikas dizains ir instruments
  6. Jautājumi un diskusija

Dalībnieku ieguvumi: Labāka izpratne grafikas dizainu un tā iespējām, kā arī izvērtēt esošos dizaina darbus un veidot jaunus.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Gundega Kalendra, Mg.art., Mg.paed., Mg.ing., Aģentūras Raugs radošā direktore

 

14 Gada pārskatu sagatavošana un iesniegšana

Gada pārskatu sagatavošana un iesniegšana

Vebinārā runāsim par:

1. Normatīvie akti, kas reglamentē gada pārskatu sagatavošanu.

2. Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likuma subjekti.

3. Gada pārskata iesniegšanas kārtība (sastāvs, sagatavošanas nosacījumi, noformēšana, iesniegšanas termiņi).

4. Pienākums vadības ziņojumā iekļaut ilgtspējas ziņojumu.

5. Gada pārskata iesniegšana VID elektroniskā deklarēšanas sistēmā.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.00

Vebināru vadīs: VID Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas galvenā nodokļu inspektore Marina Nuka.

15 DIGITALIZĀCIJAS IZAICINĀJUMI NELIELOS UZŅĒMUMOS

DIGITALIZĀCIJAS IZAICINĀJUMI NELIELOS UZŅĒMUMOS

LTRK aicina ikvienu interesentu uz vebināru par digitalizācijas izaicinājumiem nelielos uzņēmumos, kas tiek organizēts Eiropas Biznesa atbalsta tīkla ietvaros.

Digitalizācija, IT sistēmu ieviešana un tehnoloģiju pārvaldība nelielos uzņēmumos ir vienlaikus aktuāla un arī sarežģīta tēma. Lielākā daļa Latvijas uzņēmumu ir nelieli, privāti uzņēmumi, kuros finanses un cilvēkresursi bieži vien ir ierobežoti. Šādu uzņēmumu vadītājiem arī ne vienmēr ir padziļināta izpratne par aktuāliem IT jautājumiem. Vienlaikus, tieši nelielos uzņēmumos ir lielāka brīvība ieviest tehnoloģijas un citus risinājumus savu procesu pārvaldībā.

Terminoloģija, tehnoloģiju daudzveidība, projektu plānošana un pārmaiņu vadība, procesu dokumentēšana un datu integritāte ir vien daži no izaicinājumiem ar ko sastopas teju katrā IT projektā. Lai arī tehnoloģiju iespējas kļūst arvien lielākas, izaicinājumu mazāk nekļūst.

Šajā vebinārā veidosim sistēmisku skatu uz uzņēmumu pārvaldības un attīstības jautājumiem, pievēršot uzmanību jautājumiem, kuros IT risinājumi var radīt īpašas iespējas un arī riskus biznesam. Apskatīsim arī labu pieredzi un praksi, kā plānot un īstenot IT sistēmu attīstību nelielos uzņēmumos. Runāsim arī par to, kādas mēdz būt raksturīgas kļūdas un vadības izaicinājumi.

Mērķa auditorija: Šis vebinārs būs īpaši piemērots nelielu un vidēju uzņēmumu īpašniekiem un vadītājiem, kā arī ikvienam, kurš nodarbojas ar procesu un biznesa attīstību, projektu vadīšanu. Vebinārā apskatītie jautājumi un principi ir aktuāli arī lielākos uzņēmumos, valsts vai pašvaldības organizācijās.

Vebinārā runāsim par to:

1. Kāda ir sistēmiska pieeja uzņēmumu pārvaldībai, un kā IT risinājumi iederas šajā pieejā.

2. Kādas ir pieejas, veidojot digitālo stratēģiju vidējos un nelielos privātuzņēmumos, kā to saprātīgi uzlikt “uz papīra” un komunicēt tālāk.

3. Kā iesaistīt savu komandu, veidojot digitālās pārmaiņas.

4. Ko digitalizācijas procesā var un ko nevar palīdzēt ārējie konsultanti un projektu vadītāji.

5. Kādas mēdz būt raksturīgas kļūdas, ko pieļauj digitalizācijas procesā.

Dalībnieku ieguvumi:

  • Vienkārši un saprotami veidota izpratne par citkārt sarežģītu tēmu.
  • Terminoloģija, principi un vairāki praktiski rīki situācijas analīzei un savu uzņēmumu IT attīstības plānošanai.
  • Pieredze un novērojumi no Latvijas uzņēmumiem raksturīgām situācijām.

Reģisrtācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vada: Māris Millers un Sandra Grunde

Māris Millers - organizāciju attīstības projektu vadītājs, vadības konsultants un biznesa treneris ar 20 gadu pieredzi. Strādājis ar vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu vadības komandām. Vadījis mācību un pieredzes apmaiņas seminārus Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Nīderlandē, Francijā un Azerbaidžānā. SIA MM Studija īpašnieks un vadītājs, viens no Organizāciju Attīstības Kluba dibinātājiem.

Sandra Grunde – Biznesa procesu un digitālās transformācijas eksperte ar plašu pieredzi procesu uzlabošanā, automatizācijā un IT sistēmu ieviešanā. Specializējusies digitālās stratēģijas izstrādē un īstenošanā, veiksmīgi sadarbojoties ar lielu un mazu uzņēmumu vadītājiem, IT vadītājiem, IT nozares ekspertiem un ārpakalpojumu sniedzējiem.

*Eiropas Biznesa atbalsta tīklu finansē programma SMP (Single Market Programme) periodā 2021-2025.

.

20 Seminārs Valmierā "PERSONĪBU TIPI UN KOMUNIKĀCIJU TRIKI"

LTRK Vidzemes reģiona nodaļa sadarbībā ar Vidzemes izaugsmes centru organizē semināru 

" PERSONĪBU TIPI UN KOMUNIKĀCIJAS TRIKI" Valmierā.

Semināra norises laiks 20.novembrī plkst. 13:00 - 17:00

 

Mērķauditorija :  Uzņēmumu vai organizāciju pārstāvji Vidzemes reģionā, kuri vada vai plāno vadīt komandas (zemākā/ vidējā līmeņa vadītāji). 

Kā sastrādāties, ja esam tik dažādi?

- Identificē savu personības tipu,

- iepazīsti citus personību tipus,

- izproti komunikācijas atšķirības

- uzzini formulas veiksmīgai sadarbībai savā starpā!​

Nodarbības tēmas

Pamatzināšanas par personību tipiem no neirozinātnes skatījuma

  • Ieskats dažādās personību tipu noteikšanas metodēs

  • ​Dalībnieku līdzšinējā pieredze

Sava personības tipa noteikšana, balstoties uz laika uztveri.

  • Personības tests un izvērtējums

  • ​Dažādas reakcijas darbu plānošanas, dzīves uztverē stresa apstākļos utml. situācijās

Metodes, kas palīdz savstarpējā komunikācijā (darbā, mājās, ikdienā).

  • Komunikācija starp dažādajiem personību tipiem

  • Komunikācijas modelis “fon Tuna 4 ausis”

  • ​Ikdienas piemēri praktiskai komunikācijas modelēšana

Nodarbības vada : Doloresa Volkopa  - Šveicē un ICF sertificēts Sistēmiskais koučs, sertificēts Biznesa koučs & konsultants. Pirms tam 16+ gadu personāla vadības pieredze starptautiskā ražošanas uzņēmumā ar meitas uzņēmumiem Lielbritānijā, ASV (1300+ darbinieki). Apjomīga 4 gadu pieredze akciju sabiedrības valdē. 10 gadu pieredze dažādu komandu vadīšanā. 15 gadu pieredze jēgpilnu procesu sakārtošanā (kvalitātes auditi, Lean, utml.)

Nodarbību norises laiks: plkst. 13:00-17:00​

Norises vieta:  Beātes 23, Valmiera​

Cena: LTRK biedriem € 60,00

          citiem € 75,00

Reģistrēties dalībai seminārā šeit: https://forms.gle/bJdXf7qtLhoAdz4w6

Informācijai: [email protected]

22 Atbilstoši amatam un darba uzdevumiem. Kā ģērbties profesionāli un kādēļ tas 21.gadsimtā ir nepieciešams?

Atbilstoši amatam  un darba uzdevumiem. Kā ģērbties profesionāli un kādēļ tas 21.gadsimtā ir nepieciešams?

 Mūsdienās lietišķais stils kļuvis sarežģīti izprotams. Ko ģērbt uz darbu braucot ar riteni un pusi dienas pavadot zoom tikšanās? Kedas pie kostīmbiksēm, mugursoma pie futlārkleitas? Kā izskatīties nedz konservatīvi, nedz pārlieku brīvdomīgi? Ko drīkst un ko nevajadzētu darīt? Un vai tiešām  ir tik svarīgi, kas mums ir mugurā? Vebinārā uzzināsiet, kā ar savu izskatu paust profesionalitāti, un kam tas 21.gadsimtā nepieciešams.    

Mērķa auditorija: uzņēmumu īpašnieki, vadošais personāls, darbinieki.


Runāsim par:

1. 3 Kas? Kur? Ar ko? Formula, lai saprastu, ko vilkt mugurā atkarībā no tā, kas jūs esat, kur dosities, ar ko komunicēsiet?

2. Atšķirība starp atklāšanas lentes pārgriešanu un neplānotai preses konferencei. Apģērbs dažādiem komunikācijas uzdevumiem.

 3. “Ģērbies nevis atbilstoši tam, kur esi šobrīd, bet atbilstoši tam, kur vēlies būt rīt”. Apģērbs ambiciozajiem un tā loma profesionalitātes (ilūzijas) radīšanā. 

4. Kāpēc Stīvs Džobs var, bet es nē? Saņemam atļauju džinsiem un kedām darba vietā. 
 

Dalībnieku ieguvumi: izpratne par to, kā darbojas stereotipi cilvēka vizuālā izskata uztverē unn kā to izmantot savā labā.  

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Karolīna Baumane, stiliste/ “Visu izšķir stils”/ . Rimi Customer Changemaker Awards 2023 ieguvēja, rakstījusi portālam Delfi/Cālis par stilu un modi. Šobrīd vada lekcijas un meistarklases korporatīvajiem klientiem un sniedz individuālas konsultācijas.