Pārlekt uz galveno saturu

DIGITALIZĀCIJAS IZAICINĀJUMI NELIELOS UZŅĒMUMOS

15 DIGITALIZĀCIJAS IZAICINĀJUMI NELIELOS UZŅĒMUMOS

DIGITALIZĀCIJAS IZAICINĀJUMI NELIELOS UZŅĒMUMOS

LTRK aicina ikvienu interesentu uz vebināru par digitalizācijas izaicinājumiem nelielos uzņēmumos, kas tiek organizēts Eiropas Biznesa atbalsta tīkla ietvaros.

Digitalizācija, IT sistēmu ieviešana un tehnoloģiju pārvaldība nelielos uzņēmumos ir vienlaikus aktuāla un arī sarežģīta tēma. Lielākā daļa Latvijas uzņēmumu ir nelieli, privāti uzņēmumi, kuros finanses un cilvēkresursi bieži vien ir ierobežoti. Šādu uzņēmumu vadītājiem arī ne vienmēr ir padziļināta izpratne par aktuāliem IT jautājumiem. Vienlaikus, tieši nelielos uzņēmumos ir lielāka brīvība ieviest tehnoloģijas un citus risinājumus savu procesu pārvaldībā.

Terminoloģija, tehnoloģiju daudzveidība, projektu plānošana un pārmaiņu vadība, procesu dokumentēšana un datu integritāte ir vien daži no izaicinājumiem ar ko sastopas teju katrā IT projektā. Lai arī tehnoloģiju iespējas kļūst arvien lielākas, izaicinājumu mazāk nekļūst.

Šajā vebinārā veidosim sistēmisku skatu uz uzņēmumu pārvaldības un attīstības jautājumiem, pievēršot uzmanību jautājumiem, kuros IT risinājumi var radīt īpašas iespējas un arī riskus biznesam. Apskatīsim arī labu pieredzi un praksi, kā plānot un īstenot IT sistēmu attīstību nelielos uzņēmumos. Runāsim arī par to, kādas mēdz būt raksturīgas kļūdas un vadības izaicinājumi.

Mērķa auditorija: Šis vebinārs būs īpaši piemērots nelielu un vidēju uzņēmumu īpašniekiem un vadītājiem, kā arī ikvienam, kurš nodarbojas ar procesu un biznesa attīstību, projektu vadīšanu. Vebinārā apskatītie jautājumi un principi ir aktuāli arī lielākos uzņēmumos, valsts vai pašvaldības organizācijās.

Vebinārā runāsim par to:

1. Kāda ir sistēmiska pieeja uzņēmumu pārvaldībai, un kā IT risinājumi iederas šajā pieejā.

2. Kādas ir pieejas, veidojot digitālo stratēģiju vidējos un nelielos privātuzņēmumos, kā to saprātīgi uzlikt “uz papīra” un komunicēt tālāk.

3. Kā iesaistīt savu komandu, veidojot digitālās pārmaiņas.

4. Ko digitalizācijas procesā var un ko nevar palīdzēt ārējie konsultanti un projektu vadītāji.

5. Kādas mēdz būt raksturīgas kļūdas, ko pieļauj digitalizācijas procesā.

Dalībnieku ieguvumi:

  • Vienkārši un saprotami veidota izpratne par citkārt sarežģītu tēmu.
  • Terminoloģija, principi un vairāki praktiski rīki situācijas analīzei un savu uzņēmumu IT attīstības plānošanai.
  • Pieredze un novērojumi no Latvijas uzņēmumiem raksturīgām situācijām.

Reģisrtācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vada: Māris Millers un Sandra Grunde

Māris Millers - organizāciju attīstības projektu vadītājs, vadības konsultants un biznesa treneris ar 20 gadu pieredzi. Strādājis ar vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu vadības komandām. Vadījis mācību un pieredzes apmaiņas seminārus Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Nīderlandē, Francijā un Azerbaidžānā. SIA MM Studija īpašnieks un vadītājs, viens no Organizāciju Attīstības Kluba dibinātājiem.

Sandra Grunde – Biznesa procesu un digitālās transformācijas eksperte ar plašu pieredzi procesu uzlabošanā, automatizācijā un IT sistēmu ieviešanā. Specializējusies digitālās stratēģijas izstrādē un īstenošanā, veiksmīgi sadarbojoties ar lielu un mazu uzņēmumu vadītājiem, IT vadītājiem, IT nozares ekspertiem un ārpakalpojumu sniedzējiem.

*Eiropas Biznesa atbalsta tīklu finansē programma SMP (Single Market Programme) periodā 2021-2025.

.