Pārlekt uz galveno saturu

LTRK turpmāk preču izcelsmes sertifikātus izsniegs arī elektroniski

sertifikati

Latvijas lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK), rūpējoties par uzņēmēju ērtībām un modernizējot pieejamos pakalpojumus, no maija piedāvā preču izcelsmes sertifikātus pieteikt un saņemt elektroniski.

Domājot par to, kā atvieglot klientu ikdienu un sadarbību padarīt ērtāku, LTRK  turpina modernizēt un digitalizēt piedāvātos pakalpojumus, tādā veidā dokumentu saņemšanu padarot pieejamāku un vienkāršāku. No šī gada maija uzņēmēji preču izcelsmes sertifikātu var pieteikt un saņemt elektroniski, bez nepieciešamības ierasties klātienē. Tas nozīmē, ka to var nokārtot jebkurā sev ērtā laikā un vietā.

LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš komentē: “Dzīvojot un strādājot digitālajā laikmetā, kas nepārtraukti attīstās, nepieciešami moderni un ērti pakalpojumi klientiem, lai taupītu viņu laiku un resursus, joprojām nodrošinot kvalitatīvu un savlaicīgu rezultātu. Tāpēc LTRK turpina digitalizēt savus pakalpojumus, ļaujot uzņēmējiem tos saņemt jebkurā vietā un laikā. Elektroniskie preču izcelsmes sertifikāti ir vēl viens solis pretī ātrākai un ērtākai sadarbībai ar klientiem.”

Lai pieteiktos elektroniska preču izcelsmes sertifikāta saņemšanai, nepieciešams reģistrēties essCert tīmekļvietnē un iesniegt elektroniski parakstītu vienošanos. Tālākas norādes klients saņems e-pastā. Sīkāka informācija https://www.ltrk.lv/lv/epieteikums.