Pārlekt uz galveno saturu

Bezmaksas seminārs klātienē - ATTĪSTĪBAS PLĀNOŠANA UN PĀRMAIŅU VADĪBA NELIELOS UZŅĒMUMOS

14 Bezmaksas seminārs klātienē - ATTĪSTĪBAS PLĀNOŠANA UN PĀRMAIŅU VADĪBA NELIELOS UZŅĒMUMOS

BEZMAKSAS SEMINĀRS

ATTĪSTĪBAS PLĀNOŠANA UN PĀRMAIŅU VADĪBA NELIELOS UZŅĒMUMOS 

14.10. plkst. 14.00-15.30

LTRK uzņēmēju namā, Kr.Valdemāra ielā 35, Rīgā

Plānošana, kā izrādās, klibo daudzos uzņēmumos un organizācijās. Nelielos un privātos uzņēmumos plānošanai bieži pietrūkst prasmes un laika. Lielākos uzņēmumos, iespējams, veicas labāk, jo tam ir atvelēti gan cilvēkresursi, gan iedibināti atbilstoši vadības procesi. Tomēr spēja sasniegt nospraustos mērķus un veiksmīgi īstenot pārmaiņas vienlīdz satrauc gan lielos, gan mazos.

Ne vienmēr problēmu cēlonis ir meklējams ārējā vidē. Likumdošana, ekonomika, politika uzņēmumus ietekmē līdzīgi. Taču lēmumus katrs pieņem citādi. Lai vadības komandā veidotu vienota izpratne par to, kas, kāpēc un kā ir jādara, ne vienmēr ir vajadzīgas dārgas investīcijas un sarežģītas tehnoloģijas.

Šajā seminārā apskatīsim vairākas pietiekami vienkāršas un arī efektīvas pieejas, kā analizēt sava uzņēmuma darbību, plānot attīstību un vadīt pārmaiņas. Pārrunāsim vairākus piemērus un pieredzi, ko mazie uzņēmumi var pārņemt no lielajiem, un ko lielie varētu mācīties no mazajiem. Apskatīsim risinājumus, ko ir sekmīgi izmantojuši citi, un kas var būt noderīgi arī jūsu uzņēmumā. Runāsim par šo citkārt sarežģīto un pretrunīgo tēmu iespējami vienkāršā un saprotamā valodā.

Seminārā runāsim par to:

  1. Kādas ir dažādas raksturīgas stratēģijas, plānošanas, pārmaiņu vadības pieejas.
  2. Kā veidot kopīgu izpratni vadības grupā par uzņēmuma mērķiem un prioritātēm.
  3. Kā panākt, lai stratēģija, idejas un plāni tiek uzlikti “uz papīra”, un tiek arī īstenoti.
  4. Kā pārmaiņu procesā radīt emocionālu uzrāvienu, neiekrist kritikā un pašpārmetumos;
  5. Būs arī daži aktuāli joki un anekdotes par tēmu J.

Ieguvumi:

  • Vienkārši un saprotami veidota izpratne par tēmu;
  • Daži praktiski rīki savu uzņēmumu analīzei un attīstībai;
  • Pieredze un novērojumi no daudzviet Latvijas uzņēmumiem raksturīgām situācijām.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Semināru vada: Māris Millers - organizāciju attīstības projektu vadītājs, vadības konsultants un biznesa treneris ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi. 10 gadus strādājis kopā ar starptautisku vadības komandu uzņēmumā “Lattelekom”. Pēc tam strādājis ar vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu vadības komandām. Vadījis mācību un pieredzes apmaiņas seminārus Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Nīderlandē, Francijā un Azerbaidžānā. SIA “MM Studija” īpašnieks un vadītājs, viens no Organizāciju Attīstības Kluba dibinātājiem. 2022. gadā ieguvis Zinātnes doktora grādu (Ph.D.) ekonomikā un uzņēmējdarbībā.