Pārlekt uz galveno saturu

Jūlijs

02 Latvijas goda konsulu un uzņēmēju kontaktbirža

GK un uzņēmēju kontaktbirža

Aicinām pieteikties pirmajai Latvijas goda konsulu un uzņēmēju kontaktbiržai 2. jūlijā.


2024. gada 2. jūlijā norisināsies Latvijas goda konsulu ārvalstīs un Latvijas uzņēmēju kontaktbirža, kurā piedalīsies vairāk nekā 80 Latvijas goda konsuli no 47 valstīm.

 

Lai palašinātu biznesa iespējas ārvalstīs, veicinātu uzņēmēju atpazīstamību un eksportu, goda konsulu sanāksmes ietvaros notiks tikšanās ar Latvijas uzņēmumu pārstāvjiem.

 

Pasākuma mērķis ir sniegt platformu uzņēmumu prezentācijām un izzinošo jautājumu noskaidrošanai, uzrunājot Latvijas goda konsulus no visas pasaules. Pasākumā būs iespējams satikt goda konsulu/s no savam uzņēmumam interesējošas valsts, iepriekš piesakoties reģistrācijas formā un izvēloties konkrētās valsts/u goda konsulu.  

 

Kontaktbiržā piedalīsies goda konsuli no tādām valstīm kā Albānija, Apvienotā Karaliste, Armēnija, ASV, Austrālija, Austrija, Baltkrievija, Beļģija, Benina, Francija, Grieķija, Gruzija, Haiti, Horvātija, Indija, Indonēzija, Itālija, Izraēla, Japāna, Jaunzēlande, Jordānija, Kanāda, Kipra, Kirgizstāna, Kolumbija, Kosova, Kostarika, Libāna, Lihtenšteina, Luksemburga, Malaizija, Monako, Nīderlande, Norvēģija, Paragvaja, Ruanda, Serbija, Slovākija, Somija, Spānija, Šveice, Taizeme, Turcija, Ukraina, Vācija, Zimbabve, Zviedrija.

 

Goda konsuliem ir uzticēts veikt Latvijas valsti reprezentējošas un konsulāras funkcijas. Kā viena no tām ir veicināt komerciālo, ekonomisko, kultūras un zinātnisko sakaru attīstību staro  nosūtošo valsti un uzņemošo valsti un sekmēt labas attiecības starp tām. Lielākajai daļai goda konsulu ir plašs kontaktu loks mītnes valstī, kā arī padziļinātas zināšanas par mītnes valsts uzņēmējdarbības vidi, normatīviem un institūcijām.

 

Informācijai: Rīgā regulāri tiek rīkotas goda konsulu sanāksmes, kurās Latvijas goda konsuli ārvalstīs tiek iepazīstināti ar Latvijas aktualitātēm, kā arī tiekas ar uzņēmumu un organizāciju pārstāvjiem.

 

 

Pasākuma programma:

 

8.45                              Ierašanās un reģistrācija

9.00 – 9.30                         Atklāšanas uzrunas un prezentācijas

 

  • Latvijas ekonomikas ministra Viktora Valaiņa uzruna;  
  • Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameras prezentācija;
  • Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras prezentācija;
  • Ārlietu ministrijas  pārstāvja uzruna.

 

09.45 – 11.00                     Biznesa tīklošanās sesija

 

11.00 – 11.15                      Kafijas pauze

 

11.15 – 12.45                     Biznesa tīklošanās sesija



Norises vieta: Baltic Beach Hotel, Jūras iela 23/25, Majori, Jūrmala

Pasākuma formāts: Klātienē

Dalība kontaktbiržā dalībniekiem ir bez maksas.

 

Ierobežoto vietu dēļ, uzņēmējus aicinām pieteikties savlaicīgi.
 

Reģistrācija: https://www.b2match.com/e/latvijas-goda-konsuli

 

Kontaktpersona: Natālija Juškova, LTRK Ārlietu direktora vietniece, natalija.juskova@ltrk.lv

Ja rodas jautājumi par reģistrēšanos, lūgums rakstīt: Liva.Racene@liaa.gov.lv

 

03 Dzīve pēc Excel: risinājumi datu apkopošanai un vizualizācijai

Dzīve pēc Excel: risinājumi datu apkopošanai un vizualizācijai

Cilvēki, kas saskaras ar finanšu datiem un ne tikai, savā darbā izmanto Excel. Lai gan tas ir ļoti izpalīdzīgs un adaptīvs rīks, šobrīd eksistē arī citi rīki, kas varētu būt labāk pielāgoti darbam ar datiem un to vizualizācijai lēmumu pieņemšanai.

Mērķa auditorija: Ja Jūs savā profesionālajā dzīvē strādājat ar Excel atskaitēm vai modeļiem un vēlaties uzzināt vairāk par citiem rīkiem, kas varētu padarīt Jūsu dzīvi vieglāku – šis vebinārs ir domāts Jums.

Runāsim par:
1. Excel – kāpēc ir jāzina, kur un kā to izmantot: kādi pastāv procesu riski
2. Power Query – datu modelēšana Excel: strādā ar lielāku datu apjomu
3. PowerBI – dinamiskās atskaites: ko nevar Excel?
4. Alteryx – datu transformācija apjomā
5. ChatGPT – kā tas var palīdzēt ģenerēt vizualizāciju idejas?

Dalībnieku ieguvumi: Pēc šī vebināra dalībniekiem būs labāks priekšstats par papildus rīkiem, kas varētu tikt izmantoti datu transformācijai un vizualizācijai, lai Jūsu atskaites būtu ietekmīgākas, pēc iespējas automatizētas un sastādītas ar samazinātu risku pieļaut manuālās kļūdas.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_030724

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Aleksandrs Iļkuns, CGMA, ir finanšu procesu automatizācijas un vizualizācijas konsultants. clearBox SIA piedāvā iespējas uzlabot finanšu procesus, it īpaši resursu vadības jomā, lai Jūs un Jūsu kolēģi varētu fokusēties uz datu izmantošanu, lai tālāk attīstītu Jūsu uzņēmuma darbību.

 

05 Mediācija biznesā

Mediācija biznesā

Mediācija biznesa konfliktos – dalībnieku, darbinieku, būvniecības & nekustamo īpašuma strīdi.

Vebinārs piedāvās padziļinātas zināšanas par mediāciju kā tiesas alternatīvu – efektīvu, ekonomisku un konfidenciālu risinājumu uzņēmuma dalībnieku, darbinieku, nekustamo īpašumu un būvniecības strīdos. Dalībnieki uzzinās, kā var samazināt izmaksas un laiku, kas nepieciešams tiesas procesiem, vienlaikus saglabājot konfidencialitāti un veicinot sadarbības attiecības.

Šis seminārs būs aktuāls uzņēmējiem, kas vēlas atrisināt kādas domstarpības ar kolēģiem (dalībniekiem), darbiniekiem un/vai biznesa partneriem, jo īpaši būvniecības un nekustamo īpašumu jomā. Apspriedīsim arī piemērus no mediatoru prakses.


Mērķa auditorija: uzņēmumu īpašnieki, uzņēmumu vadītāji, darba devēji, personāldaļas vadītāji, pārdošanas / tirdzniecības speciālisti, būvuzņēmumu, celtniecības uzņēmumu, nekustamo īpašumu uzņēmumu pārstāvji

Runāsim par:
● Mediācija kā domstarpību risināšanas veids B2B un B2P strīdos. Piemēri mediācijas izmantošanai būvniecības, nekustamo īpašumu un īres strīdos [ Kristaps Mikoss / 25 min]
● Sabiedrības dalībnieku strīdi [Ieva Sakoviča / 35 min]
● Trešās puses loma domstarpību risināšanā un taisnīguma atjaunošanā uzņēmuma komandā un vadītāju un darbinieku vidū [Ilze Dzenovska / 35 min]

Dalībnieku ieguvumi:
● dziļāka izpratne ar mediācijas priekšrocībām un pielietojumu uzņēmumu dalībnieku, darbinieku, nekustamo īpašumu un būvniecības strīdos;
● praktiski padomi un stratēģijas, lai uzlabotu konfliktu risināšanu uzņēmumā;
● informācija par mediācijas regulējumu un iespējām Latvijā;
● iedvesmojoši un reāli piemēri, kas demonstrē mediācijas efektivitāti.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_050724

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs:

- Kristaps Mikoss, Sertificētu mediatoru padomes loceklis, sertificēts mediators, zvērināta advokāta palīgs 
- Ieva Sakoviča, sertificēta mediatore, zvērināta advokāte, krīzes intervences konsultants 
- Ilze Dzenovska, sertificēta mediatore, sertificēta nevardarbīgas komunikācijas un konfliktu risināšanas trenere 

 

09 Digitālo produktu pielāgošana cilvēkiem ar invaliditāti. Ko sagaidīt no normatīvo aktu izmaiņām?

Digitālo produktu pielāgošana cilvēkiem ar invaliditāti. Ko sagaidīt no normatīvo aktu izmaiņām?

Digitālā pieklūstamība ir būtiska uzņēmumiem, jo tā nodrošina iekļaujošu pieeju un ļauj sasniegt plašāku auditoriju. Tā uzlabo lietotāju pieredzi visiem lietoājiem, tostarp tiem, kuriem ir īslaicīgas vai situatīvas invaliditātes, tādējādi paaugstinot lietotāju apmierinātību un lojalitāti.

Eiropas Savienībā digitālo piekļūstamību reglamentē Tīmekļa pieejamības direktīva (Direktīva (ES) 2016/2102) un Eiropas Pieejamības akts (Direktīva (ES) 2019/882). Šīs regulas paredz, ka publiskā un privātā sektora tīmekļa vietnes un mobilās lietotnes līdz 2025. gadam jāpadara pieejamas personām ar invaliditāti, nodrošinot atbilstību ES mēroga standartiem.

Mērķa auditorija:

  • Uzņēmumu vadītāji un īpašnieki
  • WEB izstrādātāji
  • Digitālā mārketinga un UX dizaina speciālisti
  • Juridiskie konsultanti

Runāsim par:

  1. Digitālās piekļūstamības nozīme biznesam;
  2. Atbilstība ES normatīvajiem aktiem: Tīmekļa piekļūstamības direktīva un Latvijas normaīvie akti;
  3. Piekļūstamības ieviešana: Praktiski soļi un labā prakse;
  4. Cita vērtīga informācija uzņēmumu pārstāvjiem.

Dalībnieku ieguvumi: Dalībnieki iegūs dziļāku izpratni par digitālās piekļūstamības nozīmi un tās priekšrocībām uzņēmējdarbībā. Viņi uzzinās, kā izpildīt ES un Latvijas Reublikas normatīvo aktu prasības. Turklāt dalībnieki apgūs praktiskus soļus un labākās prakses piekļūstamības ieviešanā, kā arī iepazīsies ar veiksmīgu uzņēmumu piemēriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_090724

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: TestDevLab Digitālās piekļūstamības departamenta vadītāja Elīna Šiškeviča.

18 Seminārs par Dienvidkorejas tirgu
EU Business HUB

 

Aicinām reģistrēties un piedalīties seminārā par Korejas Republikas (Dienvidkorejas) tirgu.

Semināra ietvaros tiks apskatītas Latvijas un Dienvidkorejas biznesa attiecības, Dienvidkorejas biznesa vide un kultūra, kā arī projekts Business to Business (B2B) cooperation with Japan and the Republic of Korea un iespējas pieteikties tirdzniecības misijai uz Dienvidkoreju, kas norisināsies šī gada 2.-6. decembrī.

Īpaši tiek aicināti piedalīties uzņēmumi, kuri pārstāv zaļās un ilgtspējīgās tehnoloģijas, digitālo risinājumu, un veselības aprūpes un iekārtu sektorus.

Norises vieta: Kr. Valdemāra iela 35, Rīga (LTRK)
Norises datums: 18.07.2024
Norises laiks: 13:00-14:00 (dalībnieku ierašanās no 12:40)

Lai reģistrētos semināram, aicinām aizpildīt reģistrācijas anketu: https://forms.office.com/e/kHC2Qdayku 

NB! Vietu skaits ir ierobežots.

Seminārs tiek organizēts projekta “Business to Business (B2B) cooperation with Japan and the Republic of Korea” ietvaros.

24 Transporta menedžmenta sistēma [TMS] | Loģistikas optimizācija + automatizācija

Transporta menedžmenta sistēma [TMS] | Loģistikas optimizācija + automatizācija

Mērķa auditorija: Ražotājiem, mazumtirgotājiem, vairumtirgotājiem un e-komercija.
 

Runāsim par:
1. TMS ļauj izdarīt gudrākus, pārskatāmākus un videi draudzīgākus[CO2] lēmums izvēloties kravu pārvadājumus.
2. 1 sistēma visiem pārvadātājiem.
3. Pārvadātāju sistēmu integrācija vienotā platformā [TMS]
4. Transporta servisu un cenu pieejamība - ONLINE PRICE
5. Pārvadātāju izvēle un salīdzināšana.
6. ERP + WEB_shop integrācija ar TMS
7. Automatizēti pārvadātāju atlases noteikumi – transporta rezervēšana.
8. Statistikas dati + KPI

Dalībnieku ieguvumi:
TMS palīdzēs pārvaldīt ikdienas transporta pasūtījumus. To uzskaite un pārskatāmība ar visiem uzņēmuma pārvadātājiem būs pieejama 1-nā informācijas panelī. TMS ļauj uzņēmumiem ietaupīt darbaspēka resursu un tam veicamo darbību patērēto laiku, būtiski samazinot atvēlētās finanses transportam un loģistikai.
 

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_240724

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Raivis Naudiņš

25 5 pielāgošanās prasmes biznesā: kā tās attīstīt?

5 pielāgošanās prasmes biznesā: kā tās attīstīt?
 

Jau kopš 2020. gada ir skaidrs, ka ikviens bizness ir pakļauts negaidītām pārmaiņām - ekonomisku, ģeopolitisku, tehnoloģiju attīstības un citu no mums neatkarīgu iemeslu dēļ.

Ne velti pielāgošanos kā vienu no 2024. gadā (un nākotnē) svarīgākajām prasmēm ir minējuši LinkedIn, Forbes, kā arī vadošie līderi pasaulē, piemēram, OpenAI izveidotājs Sems Altmans.

Aicinām uz praktisku vebināru, kura laikā iepazīsi 5 pielāgošanās prasmes biznesā.

Mērķa auditorija:
● vadītāji,
● personālvadības speciālisti,
● projektu vadītāji,
● ikviens profesinālis, kam regulāri darbā nākas pielāgoties, risināt nebijušas problēmas (jeb - strādāt “dinamiskā vidē”) vai kas iet cauri pārmaiņu posmam.


Runāsim par:
1. 5 pielāgošanās prasmēm biznesā pēc inovatīvā AQ* modeļa;
2. Kādās situācijās biznesā tās palīdz;
3. Kā šīs prasmes uzturēt formā ar vienkāršiem (pat jautriem) paņēmieniem.

Dalībnieku ieguvumi:
Praktiskas zināšanas un treniņmetodes, kas palīdz ne tikai "izturēt" grūtības biznesā, bet arī cauri tām iziet jau stiprākam, zinošākam, spējīgākam.
Un, līdz ar to, arvien pieprasītākam savā nozarē un inovēt, kļūt konkurētspējīgākam biznesā.

*AQ - Adaptability Quotient jeb pielāgošanās intelekts. Inovatīvs, zinātnē balstīts modelis, kas nosaka cilvēka spēju pielāgoties mainīgos apstākļos darbā.

Jo augstākas AQ prasmes, jo lielāka cilvēka spēja veiksmīgi pārvarēt grūtības, šķēršļus, pārmaiņas biznesā.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_250724

Norises laiks: 10.00-11.30


Vebināru vadīs: Elīna Biseniece, Pirmā sertificētā AQ praktiķe Baltijā. Pielāgošanās prasmju trenere

30 Seminārs "Ceļš uz Japānu"

Ceļš uz Japānu

Seminārs "Ceļš uz Japānu"

30.jūlijā plkst. 14:00 - 16:30

LTRK uzņēmēju namā, Kr.Valdemāra ielā 35, Rīgā

 

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, Ārlietu ministrija un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra aicina uzņēmējus uz semināru “Ceļš uz Japānu”, kurš notiks 30.jūlijā plkst. 14.00, LTRK namā (Rīgā, Kr.Valdemāra 35).

Seminārā tiks sniegta informācija par aktuālajām tirdzniecības un investīciju iespējām starp Latviju un Japānu, izceļot būtiskos aspektus eksorta veicināšanai Japānā. 

Programma: 

V.E. Zigmārs Zilgalvis, Latvijas vēstnieks Japānā 

V.E. Jasuši Takase (Takase Yasushi), Japānas vēstnieks Latvijā 

 Arta Voicehovska, Latvijas ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Japānā vadītāja

Lāsma Līdaka, Expo paviljona direktore

Pieredzē dalīsies arī Latvijas uzņēmumu pārstāvji:

Armands Zemītis, SIA “Fortes” vadītājs

Ilmars Kass, SIA "I-con" valdes priekšsēdētājs

Jānis Endele, SIA “KARAVELA” Attīstības direktors

Viktors Grūtups, SIA “Rāmkalni Nordeco” īpašnieks

 

Dalības nosacījumi: bezmaksas

Reģistrācija līdz 28.jūlijam: https://ej.uz/Japan_30_07_2024 
 

Kontaktpersona: Natālija Juškova, LTRK Ārlietu direktora vietniece, natalija.juskova@ltrk.lv