Pārlekt uz galveno saturu

Oktobris

03 Vebinārs " AKTUĀLĀ INFORMĀCIJA PAR SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS VEIKŠANU ZVIEDRIJĀ"

 

zviedrija

2024.gada 03.oktobrī plkst. 10.00 - 11.30 notiks Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Vidzemes reģiona nodaļas sadarbībā ar Lienes Consulting AB rīkots bezmaksas vebinārs par ārvalstu komersanta saimnieciskās darbības veikšanu Zviedrijā (aktuāla informācija uz 2024.gada 1.oktobri).

Mērķauditorija: Uzņēmēji, grāmatveži un personāla vadītāji, kuri pārstāv ārvalstu komersantu, kas plāno vai veic saimniecisko darbību Zviedrijā.

Zviedrija ir viens no tuvākajiem eksporta tirgiem, kas paver plašas uzņēmējdarbības iespējas. Tieši tādēļ liela daļa Latvijas uzņēmēju veic saimniecisko darbību Zviedrijā. Zviedrija ir viena no uzticamākajām un perspektīvākajām valstīm biznesa veidošanas un attīstības ziņā Eiropā. Šoreiz vebinārā runāsim par normatīvo aktu prasību ievērošanu, veicot saimniecisko darbību Zviedrijā.

Vebināra programma:

  • Vispārēja informācija par saimnieciskās darbības veikšanu Zviedrijā.
  • Zviedrijas iestādes un institūcijas.
  • Arodbiedrības.
  • Jautājumi un atbildes.

Vebināru vadīs Lienes Consulting AB dibinātāja un vadītāja Liene Poškus. Lienes Consulting AB palīdz ārvalstu komersantiem sakārtot dokumentāciju saimnieciskās darbības veikšanai Zviedrijā.

!! Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Reģistrācija dalībai vebinārā līdz 1.oktobrim : https://forms.office.com/e/iG1BwjGdkY

Dalība - bezmaksas.

Dienu pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

Papildus informācija: [email protected] ;tel. 20264530 (Baiba)

 

 

08 Kā pārdot sevi?

Kā pārdot sevi?

Šis ir ārēji līdzīgo produktu, pakalpojumu un uzņēmumu laikmets. Katrā nozarē ikviens sola kvalitāti, labu cenu, garantijas un pieredzējušus speciālistus. Attiecīgs ir jautājums – kā atšķirties un pārsātinātā tirgū apsteigt citus? Atbilde slēpjas komunikācijā. Jo pirms jebkura produkta un pakalpojuma, vienmēr ir cilvēks pats un tā komunikācijas valoda – gan klātienē, gan attālināti.

Mērķa auditorija: Pārdošanas vadītāji, Pārdevēji, Projektu vadītāji, Klientu attiecību vadītāji, Tirdzniecības pārstāvji, Menedžeri un Aģenti, Mazo biznesu īpašnieki.

Runāsim par:

1. Kļūdām, kuras komunikācijā daudzi pieļauj jau gadiem

2. Veidiem, kā komunikācijā būt atšķirīgiem no citiem

3. Kā efektīvi pārdot savas idejas – klientiem, partneriem, apkārtējiem

4. Ko ņemt vērā komunikācijā, lai spētu pārliecināt citus cilvēkus

 

Dalībnieku ieguvumi:

1. Praktiski piemēri, kā sekmēt atmiņā paliekošas telefona sarunas un e-pastus

2. Praktiski rīki, kā savu komunikāciju ar apkārtējiem padarīt ietekmīgāku un efektīvāku

Reģsitrācija:https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Semināru vadīs:

Didzis Grāvītis

izcila servisa, komunikācijas un pārdošanas treneris

- 8+ gadu pieredze apmācību vadīšanā, apkalpošanas standartu izstrādē un komandu saliedēšanā

- Apmācījis un iedvesmojis vairāk nekā 6000 cilvēku 11 nozarēs

- Kartinga entuziasts, starp saviem hobijiem min arī riteņbraukšanu, ceļošanu un restorānus

Guntars Logins

pārdošanas un uzņēmumu izaugsmes treneris

- 12+ gadu pārdošanas un vadības pieredze, dzīvojot un strādājot ASV, Kanādā, Austrālijā, Lielbritānijā un Latvijā

- Pārdošanas kursa vadītājs Stokholmas Ekonomikas augstskolā Rīgā (SSE Riga)

- Aizrautīgs kalnu ultra-maratonists, finišēti 100+ km kalnu ultra-maratoni Jaunzēlandē, Austrālijā, Argentīnā, Dienvidāfrikā, Francijā un Marokā

09 Vebinārs "Ceļš uz Ukrainu"

Gateway to Ukraine

Eksporta vebinārs "Ceļš uz Ukrainu"

Tiešsaistē

9.oktobrī no 10.00 līdz 11.30

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera aicina uzņēmējus uz eksporta vebināru “Ceļš uz Ukrainu”, kurš notiks 9.oktobrī no plkst. 10.00-11:30.

Vebinārā tiks sniegta jaunākā informācija par pašreizējām Ukrainas un Latvijas divpusējām tirdzniecības un investīciju attiecībām, ekonomiskās sadarbības veicināšanu un citām aktualitātēm. Tostarp ar sadarbības pieredzi dalīsies LTRK biedri.

Dalības nosacījumi: bez maksas ikvienam interesentam

Darba valoda: latviešu un angļu valoda

Pieteikšanās līdz 8. oktobrim, apmeklējot saiti https://ej.uz/webinar_09_10_24

Kontaktpersona: Natālija Juškova, LTRK Ārlietu direktora vietniece, [email protected]

 

14 Bezmaksas seminārs klātienē - ATTĪSTĪBAS PLĀNOŠANA UN PĀRMAIŅU VADĪBA NELIELOS UZŅĒMUMOS

BEZMAKSAS SEMINĀRS

ATTĪSTĪBAS PLĀNOŠANA UN PĀRMAIŅU VADĪBA NELIELOS UZŅĒMUMOS 

14.10. plkst. 14.00-15.30

LTRK uzņēmēju namā, Kr.Valdemāra ielā 35, Rīgā

Plānošana, kā izrādās, klibo daudzos uzņēmumos un organizācijās. Nelielos un privātos uzņēmumos plānošanai bieži pietrūkst prasmes un laika. Lielākos uzņēmumos, iespējams, veicas labāk, jo tam ir atvelēti gan cilvēkresursi, gan iedibināti atbilstoši vadības procesi. Tomēr spēja sasniegt nospraustos mērķus un veiksmīgi īstenot pārmaiņas vienlīdz satrauc gan lielos, gan mazos.

Ne vienmēr problēmu cēlonis ir meklējams ārējā vidē. Likumdošana, ekonomika, politika uzņēmumus ietekmē līdzīgi. Taču lēmumus katrs pieņem citādi. Lai vadības komandā veidotu vienota izpratne par to, kas, kāpēc un kā ir jādara, ne vienmēr ir vajadzīgas dārgas investīcijas un sarežģītas tehnoloģijas.

Šajā seminārā apskatīsim vairākas pietiekami vienkāršas un arī efektīvas pieejas, kā analizēt sava uzņēmuma darbību, plānot attīstību un vadīt pārmaiņas. Pārrunāsim vairākus piemērus un pieredzi, ko mazie uzņēmumi var pārņemt no lielajiem, un ko lielie varētu mācīties no mazajiem. Apskatīsim risinājumus, ko ir sekmīgi izmantojuši citi, un kas var būt noderīgi arī jūsu uzņēmumā. Runāsim par šo citkārt sarežģīto un pretrunīgo tēmu iespējami vienkāršā un saprotamā valodā.

Seminārā runāsim par to:

  1. Kādas ir dažādas raksturīgas stratēģijas, plānošanas, pārmaiņu vadības pieejas.
  2. Kā veidot kopīgu izpratni vadības grupā par uzņēmuma mērķiem un prioritātēm.
  3. Kā panākt, lai stratēģija, idejas un plāni tiek uzlikti “uz papīra”, un tiek arī īstenoti.
  4. Kā pārmaiņu procesā radīt emocionālu uzrāvienu, neiekrist kritikā un pašpārmetumos;
  5. Būs arī daži aktuāli joki un anekdotes par tēmu J.

Ieguvumi:

  • Vienkārši un saprotami veidota izpratne par tēmu;
  • Daži praktiski rīki savu uzņēmumu analīzei un attīstībai;
  • Pieredze un novērojumi no daudzviet Latvijas uzņēmumiem raksturīgām situācijām.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Semināru vada: Māris Millers - organizāciju attīstības projektu vadītājs, vadības konsultants un biznesa treneris ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi. 10 gadus strādājis kopā ar starptautisku vadības komandu uzņēmumā “Lattelekom”. Pēc tam strādājis ar vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu vadības komandām. Vadījis mācību un pieredzes apmaiņas seminārus Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Nīderlandē, Francijā un Azerbaidžānā. SIA “MM Studija” īpašnieks un vadītājs, viens no Organizāciju Attīstības Kluba dibinātājiem. 2022. gadā ieguvis Zinātnes doktora grādu (Ph.D.) ekonomikā un uzņēmējdarbībā.

 

16 Biznesa simulācijas kā efektīvs mācību rīks

Biznesa simulācijas kā efektīvs mācību rīks

Pētījumi rāda , ka 49% uzņēmumu bankrotē pirmajos piecos gados 49% uzņēmumu (250M) bankrotē pirmajos 5 gados pamatzināšanu trūkuma dēļ Bieži pietrūkst pamatzināšanu:

● Naudas plūsmas pārvaldībā

● Biznesa pamatkoncepcijas izpratnē

● Efektīvas biznesa plānošanā

Problēma: 98% jauno uzņēmēju nevar atļauties dārgas MBA studijas Netiek nodrošināta praktiska apmācība Tikai mācīšanās vien nav pietiekama, lai būtu gatavs un veiksmīgs Viņi mācās no savām kļūdām, un dažreiz tas ir par vēlu Šis seminārs piedāvā praktiskus risinājumus šai problēmai, izmantojot inovatīvas mācību metodes. * - (investopedia.com)

Mērķa auditorija: Personas, kurām pieder vai kuras vada mazos un vidējos uzņēmumus un kuras meklē stratēģijas, kā paplašināt un augt. Vadītāji un menedžeri: Vidējā un augstākā līmeņa profesionāļi, kurus interesē vadības prasmes, biznesa izaugsmes stratēģijas un finanšu optimizācija. Topošie uzņēmēji un jaunuzņēmumi: Cilvēki, kas apsver iespēju uzsākt savu uzņēmējdarbību un meklē praktiskus padomus, kā pārvarēt uzņēmējdarbības sākumposmus.

Runāsim par:

1. Biznesa simulāciju nozīme praktisko prasmju attīstīšanā

2. Finanšu plūsmas pārvaldība un naudas plūsmas izpratne

3. Aktīvie un pasīvie ienākumi: stratēģijas diversifikācijai

4. Risku pārvaldība un ārkārtas fondu nozīme biznesā

Dalībnieku ieguvumi:

● Praktiska izpratne par biznesa pamatprincipiem

● Uzlabotas lēmumu pieņemšanas prasmes reālās biznesa situācijās

● Stratēģijas efektīvai finanšu pārvaldībai un izaugsmei

Galvenie mācību punkti:

● Biznesa pamatprincipu izpratne

● Plānošana un vadība

● Efektīva komunikācija

● Līderība un komandas veidošana

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Vebināru vadīs: Lauris Lauskis, uzņēmējs ar vairāk kā 20 gadu pieredzi starptautiskā vidē. Biznesa simulācijas Miljonāra prāts autors

17 Cikla 2_vebinārs "SAREŽĢĪTAS SARUNAS DARBA VIETĀ"
cikls

LTRK Vidzemes reģiona nodaļa sadarbībā ar SIA, FITHR organizē vebināru ciklu personāla vadībā.

Cikla ietvaros norisināsies trīs vebināri:

Otrais cikla vebinārs "SAREŽĢĪTAS SARUNAS DARBA VIETĀ" notiks 17.10.2024. plkst. 10:00 - 12:00.

Tas nav mans pienākums! Tas nav rakstīts amanā amata aprakstā! Es neesmu vainīgs, jo kāds cits neizpildīja savus uzdevumus! Priekšā darbinieka atbrīvošana? Kā labāk vadīt šo sarunu?

Pazīstami?

Pieredzējis vadītājs var risināt šādus gadījumus, kaut arī tas ne vienmēr ir viegli. Vadītājam, kurš nesen uzsācis pildīt vadītāja pienākumus, šādas sarunas ar darbinieku var būt mulsinošas, jo nav saprotams, kā rīkoties.

Vebināra mērķis: Iegūt iemaņas sarežģītu sarunu vadīšanā ar darbiniekiem

Tēmas:

  • Soļi sarunas vadīšanai. Kā vadīt sarežģītas sarunas.
  • Problēmsituāciju analīze
  • Strukturēta pārrunu vadlīnija
  • Jautājumi lietas būtības noskaidrošanai
  • Atbildes un paziņojumi
  • Savu sajūtu, situācijas apzināšanās
  • Sagatavošanās sarunai
  • Priekšlikumi situācijas atrisināšanai
  • Veiksmīgas komunikācijas nosacījumi
  • Civilizēta konfrontācija
  • ES paziņojumi

Semināru ciklu vada:  Ilva Lillmā - SIA FITHR valdes locekle, MBA, sistēmterapeite, sistēmiskais koučs. Personālvadības profesionālis kopš 1999. Vadībznību un personālvadības tēmu pasniedzēja kopš 2004.g. Lumina Learning  (UK) psihometriskās novērtēšanas pieejas praktiķe (2014.) Sistēmiskais terapeits, sistēmiskais koučs (Systemic Constellation Center Riga, sadarbībā ar Hellingera Institūtu (NL) 2019.) Studējusi psiholoģiju un psihoterapiju augstskolā SIA Attīstība (1997), Klīnisko psiholoģiju RSU (2021.), Vadības psiholoģiju Augstskolā Turība (2022.) Geštaltterapijas metodes darbam ar pusaudžiem (2023.)

Reģistrēšanās dalībai vebinārā līdz 15.oktobrim šeit: https://forms.office.com/e/u5TyReePVp

Vebināru ciklā aicināts piedalīties ikviens uzņēmējs.

Dalība - bezmaksas.

Dienu pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

Papildus informācija: valmiera@ltrk.lv: tel. 20264530 (Baiba)

 

18 Seminar "Baltic Tiger" in Tallinn

BALTIC TIGER

BALTIC TIGER

A seminar on how to increase the competitiveness of the Baltic economies by cooperating in high value-added sectors: wood chemistry and future cooperation scenarios of the Baltics in the perspective of 2040:

“Baltic Tiger”

18 October 2024

Embassy of Latvia, Tõnismägi 10, Tallinn

The seminar, organised by the Latvian Chamber of Commerce and Industry, the Chamber of Commerce of Estonia (KODA), the Embassy of Latvia in Estonia in cooperation with TalTech and Riga Technical University is intended to be as a continuation of the seminar held at the Embassy in November 2023. Last year it was concluded that there was high potential of joining the forces of the Baltics in such high value-added sectors as hydrogen, wood, wind, biomedicine and bioengineering, as well as cancer research. This year’s seminar will discuss what has been achieved in the science-industry cooperation in the above domains, with a special focus on wood chemistry. The seminar will also expand into the foresight domain presenting the scenarios elaborated by the newly founded Latvian think-tank “LASER” on the perspectives of the Baltic cooperation in 2040. Harmonised tax system, common foreign investment agency, AirBaltic owned by the three Baltic States, integration of the energy markets – those are just some of the characteristics of the “Baltic Tiger” scenario. The Baltics joining the Nordic Council of Ministers is another one.

Agenda: Programma

Registration by 14 October: https://ej.uz/BALTIC_TIGER

18 Lielo Datu Karalis: datu pārvaldīšana Excelī

Lielo Datu Karalis: datu pārvaldīšana Excelī

Cilvēki, kas saskaras ar finanšu datiem un ne tikai, savā darbā izmanto Excel. Tas ir pieejams un ļoti pielāgojams rīks, ko var izmantot dažādiem nolūkiem – datu apstrādei un modeļu veidošanai. Darbā ar lieliem datiem, kas apkopoti no dažādiem avotiem, ir būtiski uzturēt datu kvalitāti. Vebinārā arī runāsim par modeļu izstrādi Excel un to, kā samazināt risku, ka šie modeļi varētu tikt nejauši sabojāti.

Mērķa auditorija: Ja Jūs savā profesionālajā dzīvē strādājat ar Excel atskaitēm vai modeļiem un vēlaties uzzināt vairāk par to, kā izmantot Excel, lai tajos nepazustu, kā arī izveidotu ilgstošus modeļus – šis vebinārs ir domāts Jums!

Runāsim par:

  1. Excel priekšrocības un iespējas
  2. Darbs ar lieliem datiem Datu Modelī, DAXvaloda
  3. Kā izmantot Power Query, Power M valoda
  4. Atskaišu optimizācija Excel
  5. Excel – kāpēc ir jāzina, kur un kā to izmantot: kādi ir procesu riski
  6. Viens rīks, lai pārvaldītu visu - vai ir jādomā par citiem risinājumiem?

Dalībnieku ieguvumi: Pēc šī vebināra dalībniekiem būs labāks priekšstats par Excel izmantošanu darbā ar lieliem datiem un atskaišu sagatavošanu. Vebinārā izskatīsim dažādus praktiskus piemērus, kā šo rīku var izmantot darbā.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Aleksandrs Iļkuns, CGMA, finanšu procesu automatizācijas un vizualizācijas konsultants. clearBox SIA piedāvā iespējas uzlabot finanšu procesus, it īpaši resursu vadības jomā, lai Jūs un Jūsu kolēģi varētu fokusēties uz datu izmantošanu, veicinot Jūsu uzņēmuma attīstību.

 

 

 

 

21 Izaugsmes mārketings un 5 soļu metode kā uzlabot klientu piesaisti un noturēšanu.

Izaugsmes mārketings un 5 soļu metode kā uzlabot klientu piesaisti un noturēšanu.

LTRK aicina ikvienu interesentu uz vebināru par izaugsmes mārketingu, kas tiek organizēts Eiropas Biznesa atbalsta tīkla ietvaros.


Vebināra mērķis: iepazīstināt ar paņēmieniem kā veicināt uzņēmuma stabilitāti un ilgtermiņā attīstību

  • Kas ir izaugsmes mārketings un kam tas ir noderīgs? 
  • Kā dažādi izaugsmes mārketings (izaugsmes mārketings) un straujas izaugsmes mārketings (growth hacking) - kurā brīdi un kādas nozares uzņēmumiem būs piemērots viens vai otrs risinājums *
  • Kas ir AARRR jeb tā dēvētais Pirātu modelis:
    • Iegūšana (Acquisition): Kā piesaistīt jaunus klientus. Piemēri un stratēģijas.
    • Aktivizācija (Activation): Kā nodrošināt, ka jaunie klienti gūst pozitīvu pieredzi.
    • Noturēšana (Retention): Kā nodrošināt klientu lojalitāti un nodrošināt atkārtotu sadarbību ar jums.
    • Atsauksmes (Referral): Kā veicināt, lai klienti ieteiktu jūsu risinājumus citiem.
    • Ieņēmumi (Revenue): Kā jaunos klientus par ilgtermiņa klientiem.
  • Praktiski piemēri un stratēģijas


* Piezīme: Termini izaugsmes mārketings un izaugsmes uzlaušana bieži tiek lietoti kā sinonīmi.

Tomēr izaugsmes mārketings attiecas uz ilgāka termiņa un visaptverošāku zīmola plānu, savukārt izaugsmes uzlaušana var attiekties uz īsāka termiņa stratēģijām ikdienas izaicinājumiem.


Iemesli, kādēļ būtu vērts pieteikties uz šo vebināru?

  • Uzzināsiet, kā AARRR modelis var palīdzēt strukturēt un optimizēt izaugsmes stratēģiju, kas ir būtiska jūsu biznesa izaugsmei.
  • Iegūsiet konkrētus piemērus un taktiku, varēsiet izmantot, lai uzlabotu klientu piesaisti un noturēšanu.
  • Gūsiet vērtīgus padomus no profesionāļa ar pieredzi izaugsmes mārketingā, kas palīdzēs jums izvairīties no biežāk sastopamajām kļūdām.
  • Iespēja uzdot jautājumus, dalīties pieredzēt un saņemt atgriezenisko saiti no citiem dalībniekiem un vebināra vadītāja.
  • Saņemsiet ieteikumus un resursus, kas palīdzēs jums turpināt attīstīties un apgūt izaugsmes mārketingu arī pēc vebināra beigām.


Kam būtu jāapmeklē šis vebinārs?

  • Mārketinga speciālistiem, kas vēlas padziļināt savas zināšanas izaugsmes mārketingā un ieviestas stratēģijas savā darbā.
  • vadītājiem un dibinātājiem, kas vēlas labāk izprast, kā piesaistīt un noturēt klientus, lai veicinātu sava uzņēmuma izaugsmi.
  • Digitālā mārketinga profesionāļiem, kas strādā ar klientu piesaisti, noturēšanu un ieņēmumu veicināšanu digitālajā vidē.
  • Speciālistiem, kas ir atbildīgi par produktu/pakalpojumu izstrādi un vēlas uzlabot lietotāju pieredzi un lojalitāti.
  • Jauniem uzņēmējiem, kas meklē efektīvu stratēģiju sava biznesa ātrākai izaugsmei.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Agris Locs-Dārznieks  - digitālā satura aģentūras NOTRE dibinātājs un attīstītājs ar vairāk kā 10 gadu pieredzi zīmolu attīstīšanā digitālajā vidē. Kopā ar komandu veiksmīgi ievieš Latvijas B2B uzņēmumos izaugsmes mārketinga principus un labākās prakses.

*Eiropas Biznesa atbalsta tīklu finansē programma SMP (Single Market Programme) periodā 2021-2025.

.

22 Stress pārmaiņu laikā darbā: 5 iemesli

Stress pārmaiņu laikā darbā: 5 iemesli

Pēc AQai 2021.g. veiktā pētījuma ar 2168 profesionāļiem visā pasaulē, augsts stresa līmenis negatīvi korelē ar ikvienu no pārmaiņu veicinošiem faktoriem (gan pielāgošanās prasmēm, gan darba vidi).

Vienkāršāk sakot - samazinot savu stresa līmeni, ir liela iespēja, ka mūsu spējas pielāgoties paaugstināsies.

Taču kas stresu izraisa tieši pārmaiņu laikā, un kā to mazināt?

To uzzināsi vebinārā.

Mērķa auditorija:

  • vadītāji,
  • personālvadības speciālisti,
  • projektu vadītāji,
  • ikviens profesinālis, kam regulāri darbā nākas pielāgoties, risināt nebijušas problēmas (jeb - strādāt “dinamiskā vidē”) vai kas iet cauri pārmaiņu posmam.

Runāsim par:

  1. 5 iemesli, kas veicina stresu pārmaiņu laikā pēc AQ* modeļa
  2. Praktiski paņēmieni, kā stresu mazināt
  3. Bonusā - tehnikas prieka vairošanai (jo arī tas ir veids, kā neitralizēt stresu - īpaši tumšajā rudens sezonā!).

*AQ - Adaptability Quotient jeb pielāgošanās intelekts. Inovatīvs, patentēts, zinātnē balstīts modelis, kas nosaka cilvēka (un komandu) spēju pielāgoties mainīgos apstākļos darbā.

Dalībnieku ieguvumi:

  • Izpratne par stresu veicinošiem faktoriem pārmaiņu laikā (vai to uzņēmumu ikdienā, kur ikdienas ir dinamiska vide)
  • Praktiskas tehnikas un paņēmieni, kā neitralizēt stresu gan individuāli, gan komandā.

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…;

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Elīna Biseniece, Pirmā sertificētā AQ praktiķe Baltijā. Pielāgošanās prasmju trenere

 

 

 

 

 

 

24 Vebinārs " Biežāk pieļautās kļūdas darba attiecību dokumentos.”

" Biežāk pieļautās kļūdas darba attiecību dokumentos.”

Kā juridiski korekti veikt to labojumus.Darba devēja iespējamie risinājumi dokumentu aktualizācijā.

24. oktobrī plkst. 10:00-12:30 

Vebinārs Zoom platformā 

aija

 

Seminārā apskatīsim sekojošus jautājumus:

  •  raksturīgāko kļūdu apkopojums un to analīze;
  • darba devēja rīcība, konstatējot neatbilstību:

– trūkumu un nepilnību novēršanas termiņi;

  • darba līguma un citu darba devēja dokumentu aktualizācija;
  • dokumenta interpretācijas iespējas;
  • semināra dalībnieku praktiskā dokumentu analīze.

Lūgums  dalībniekiem iesūtīt aktuālos jautājumus iepriekš uz e pastu [email protected]

Semināru vada: Aija Vāciete- AV&KB SIA valdes locekle, Grāmatvedības un finanšu koledžas docētāja, Personāla vadītāja starptautiskā uzņēmumā (darbinieku skaits 450), praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās. Profesionālais maģistra grāds privāttiesībās, mediatore, specializācija darba aizsardzības un darba drošības jautājumos. 

 Semināra maksa: 

LTRK biedriem EUR 25.00 + PVN.  

Uzņēmumiem, kas nav LTRK biedri, dalība EUR 40.00 + PVN. 

Reģistrācija līdz 18.10. 2024.: https://ej.uz/Jelgava-24-10-2024

24 Zaļās obligācijas – ilgtspējīga alternatīva finansējuma iegūšanai

Zaļās obligācijas – ilgtspējīga alternatīva finansējuma iegūšanai

No 2024. gada 21. decembra sāks piemērot ES Zaļo obligāciju regulu (EuGB Regulation). Semināra mērķis ir iepazīstināt uzņēmumus ar kapitāla tirgus tendencēm, iespējām un pieredzi kapitāla tirgū.

Mērķa auditorija: Ikviens uzņēmums, kura mērķis ir piesaistīt papildu finansējumu, nodrošināt attīstību, izaugsmi un konkurētspēju.

Runāsim par:

  1. Kas ir zaļās obligācijas?
  2. Kādi ir uzņēmuma ieguvumi, emitējot zaļās obligācijas?
  3. Zaļo obligāciju emisijas juridiskā puse – Prospektu regulas un ES Zaļo obligāciju regulas piemērošana, emisijas galvenie posmi, prospekta sagatavošana un pēcemisijas prasības

Dalībnieku ieguvumi: Zināšanas par kapitāla tirgiem un obligāciju emisiju.

Reģsitrācija: https://ej.uz/LPBS_241024

Norises laiks: 10.00-11.30

Vebināru vadīs: Krišjānis Bušs, zvērināts advokāts, zvērinātu advokātu biroja COBALT vecākais speciālists

 

30 Motivācijas instrumenti vadītājiem darbinieku iesaistes un darba rezultātu uzlabošanai

Motivācijas instrumenti vadītājiem darbinieku iesaistes un darba rezultātu uzlabošanai

Vadītājam ir būtiska loma, ietekmējot komandas motivāciju un iesaisti. Vadītājam jāprot ne tikai iedvesmot, bet arī pielāgoties komandas vajadzībām un radīt vidi, kurā katrs darbinieks var attīstīt savu potenciālu. Lai to panāktu, vadītājam ir jābūt dziļām zināšanām par cilvēkvadību, jāsaprot katra darbinieka individuālās vajadzības, un jāizmanto praktiskas metodes, kuras noder gan pieredzējušiem, gan jauniem vadītājiem.

Šajā seminārā Jūs saņemsiet praktiskus un pārbaudītus rīkus, lai uzlabotu darbinieku motivāciju un iesaisti, vienlaikus pielāgojot vadības stilu darbinieku vajadzībām.

Mērķa auditorija:

Uzņēmumu vadītāji, īpašnieki un HR vadītāji:
Atbild par uzņēmuma kultūru, darbinieku motivāciju un labbūtību, vēlas uzlabot efektivitāti un sniegumu.

Vidējā līmeņa vadītāji, komandu un projektu vadītāji:
Strādā ar komandām, tieši ietekmē iesaisti un rezultātus, vēlas uzlabot vadības prasmes un komandas sadarbību.

Vebināra galvenie temati:

  • Kā novērtēt komandas iesaistes un motivācijas līmeni visā uzņēmumā un individuāli komandās;
  • Vadītāja loma komandas sadarbības un iesaistes veicināšanā;
  • Personīgās robežas vadībā: kā saglabāt līdzsvaru starp efektīvu vadību un pašaprūpi;
  • Sarunu vadība un uzticēšanās veidošana;
  • Praktiskas motivācijas un iesaistes metodes;
  • Uzņēmuma kultūras saistība ar darbinieku motivāciju un tās attīstīšanas stratēģijas.

Vebināra laikā dalībnieki veiks mazus un praktiskus uzdevumus, analizēs savas komandas un izveidos konkrētus mini-darbības plānus, kurus varēs uzreiz pielietot, lai uzlabotu komandas motivāciju un iesaisti ikdienā.

Norises laiks:10.00-11.30

Reģistrācija: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3WwGIpczYE-AL2YHNFt…;

Trenere: Veronika Skorodihina
Veronika ir darba un organizāciju psiholoģe, personālvadības konsultāciju zīmola talent+be līdzdibinātāja un vadības konsultante. Viņa palīdz organizācijām veidot veselīgu iekšējo kultūru, uzlabot vadītāju prasmes un pieņemt datos balstītus lēmumus. Veronikas un talent+be mērķis ir attīstīt cilvēcību uzņēmumos un uzlabot darbinieku pieredzi un labbūtību, izmantojot stratēģiskus risinājumus: https://www.linkedin.com/in/veronika-skorodihina.