• lv
  • en


  • GRP, CPM, klikšķi… saproti, ko tas viss nozīmē!

    24.04.2025

    GRP, CPM, klikšķi… saproti, ko tas viss nozīmē!

    Knowledge by Media House semināru cikls atgriežas pie mediju plānošanas pamatiem un maijā vidū organizē divus seminārus par mediju plānošanas terminoloģiju.

    1. Un 14. maijā pēc kārtas tiešsaistes formātā runāsim par pamata terminoloģiju (kontakti, sasniedzamība, GRP, TRP, affinity, frekvence, CPP) un par interneta plānošanas terminoloģiju (pozīcija, formāts, impresijas, klikšķi, CPM, CPC, capping u.c. termini).

    Abu semināru informācija būs noderīga mārketinga un mediju speciālistiem, kuriem ikdienā jāplāno reklāmas materiālu izvietošana medijos – patstāvīgi vai ar aģentūras starpniecību. Iegūtā informācija palīdzēs vieglāk saprast mediju plānus un to, kā tos izvērtēt.

    Kad?
    • 13. maijs, plkst. 13:00 – 16:30: Pamata terminoloģija (kontakti, sasniedzamība, GRP, TRP, affinity, frekvence, CPP)
    • 14. maijs, plkst. 13:00 – 16:30: Interneta plānošanas terminoloģija (pozīcija, formāts, impresijas, klikšķi, CPM, CPC, capping u.c. termini)

    Kur?
    • Tiešsaistē platformā Zoom

    Cik?
    • abu semināru apmeklējums 90 EUR (iesk. PVN)
    • individuāli katrs seminārs atsevišķi 55 EUR (iesk. PVN)

    Pieteikšanās https://www.media-house.lv/apmacibas/ 

    Pēc semināra prezentācijas ieraksts un materiāli netiks izsūtīti semināra apmeklētājiem, tāpēc aicinām laikus sagatavot sev interesējošos jautājumus.

    Jaunumu ievietoja

    Media House, SIA

    Biroja adrese:
    Merķeļa iela 21, Rīga, LV-1050
    Juridiskā adrese:
    Merķeļa iela 21, Rīga, LV-1050
    Reģ. nr.:
    40003229368
    Tālrunis:
    (371) 22388829
    Epasts:
    house@media-house.lv

    Citi šī biedra jaunumi

    13.03.2025.

    Seminārs par TikTok reklāmām uzņēmumiem

    TikTok Ads have arrived in the Baltics! But we know you have questions: Who is the TikTok audience, and is it the...

    Read More...