GRP, CPM, klikšķi… saproti, ko tas viss nozīmē!
24.04.2025

Knowledge by Media House semināru cikls atgriežas pie mediju plānošanas pamatiem un maijā vidū organizē divus seminārus par mediju plānošanas terminoloģiju.
- Un 14. maijā pēc kārtas tiešsaistes formātā runāsim par pamata terminoloģiju (kontakti, sasniedzamība, GRP, TRP, affinity, frekvence, CPP) un par interneta plānošanas terminoloģiju (pozīcija, formāts, impresijas, klikšķi, CPM, CPC, capping u.c. termini).
Abu semināru informācija būs noderīga mārketinga un mediju speciālistiem, kuriem ikdienā jāplāno reklāmas materiālu izvietošana medijos – patstāvīgi vai ar aģentūras starpniecību. Iegūtā informācija palīdzēs vieglāk saprast mediju plānus un to, kā tos izvērtēt.
Kad?
• 13. maijs, plkst. 13:00 – 16:30: Pamata terminoloģija (kontakti, sasniedzamība, GRP, TRP, affinity, frekvence, CPP)
• 14. maijs, plkst. 13:00 – 16:30: Interneta plānošanas terminoloģija (pozīcija, formāts, impresijas, klikšķi, CPM, CPC, capping u.c. termini)
Kur?
• Tiešsaistē platformā Zoom
Cik?
• abu semināru apmeklējums 90 EUR (iesk. PVN)
• individuāli katrs seminārs atsevišķi 55 EUR (iesk. PVN)
Pieteikšanās https://www.media-house.lv/apmacibas/
Pēc semināra prezentācijas ieraksts un materiāli netiks izsūtīti semināra apmeklētājiem, tāpēc aicinām laikus sagatavot sev interesējošos jautājumus.
Jaunumu ievietoja
Media House, SIA

Citi šī biedra jaunumi
13.03.2025.