4 nodarbību kurss “VEIKSMĪGA KLIENTU APKALPOŠANA”

LTRK Vidzemes reģiona nodaļa sadarbībā ar Vidzemes izaugsmes centru organizē 4 nodarbību kursu “VEIKSMĪGA KLIENTU APKALPOŠANA“ Valmierā. Nodarbību sākums 17.februārī.
Mērķauditorija: klientu apkalpošanas speciālisti, pārdevēji un profesionāļi, kas ikdienā runā ar uzņēmuma klientiem klātienē vai telefoniski
Atslēga kvalitatīvi apkalpotiem klientiem
🔸Klientu tipi;
🔸 Patiesās vajadzības izzināšana;
🔸Sarunas vadība;
🔸Emocionāli sarežģītas sarunas;
🔸Pašmotivācija;
🔸Pielāgošānās negaidītajam;
🔸Personīga pieeja
Nodarbību tēmas
Klausīšanās
- Aktīvā klausīšanās
- Ko sadzirdēt aiz vārdiem
- Vajadzību izzināšana
- Prasmīga jautājumu uzdošana
- Empātiska klausīšanās
Klienti
- Klientu personību tipi
- Klienta un uzņēmuma vajadzību apvienošana
- Personiskas pieejas veidošana
- Uzvedības statusi: pielāgošanās izteikti valdonīgiem vai ļoti noslēgtiem klientiem
Saruna
- Emocionāli sarežģītas sarunas
- Emociju vadība
- Konfliktu risināšana
- Pašmotivācija
- Neparedzamas vai negaidītas situācijas
- Atbildes un neatbildamiem jautājumiem
Nodarbību kursu vada – Aija Iesalniece – sertificēta supervizore, komunikācijas, sadarbības trenere, viena no 60 pasaulē profesionāliem biznesa (pielietojamās) improvizācijas treneriem. 10+ gadu pieredze vidēja un augstākā līmeņa vadībā. Starptautisku un hibrīda komandu vadības pieredze. 15 gadu pieredze klientu apkalpošanas jomā (sākot ar operatora darbu zvanu centrā un noslēdzot ar starptautisku zvanu centru vadību 16 valstīs visā pasaulē). Uzņēmēja. Vieslektore lielākajās Latvijas augstskolās. Vadītāju un uzņēmēju mentore.
Kad: 17. februāris, 24. februāris, 3. marts, 10. marts
Cikos: 14:00-17:00
Kur: Beātes iela 23, Valmiera
Cik: LTRK biedriem €280, pārējiem €320
Reģistrēties dalībai šeit: https://forms.gle/SUDd9ionKYAwrGaz7