Mājaslapa ir publicēta testa režīmā

  • lv
  • en


  • Ekspertu diskusija vebināra formātā – “PREMIUM” ZĪMOLU VEIDOŠANA: imidžs, komunikācija, drošība un vērtība.

    Projektu pasākumi Vebināri
    14.02
    13:00
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    Projektu pasākumi Vebināri
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    14.02
    13:00
    Ekspertu diskusija vebināra formātā – “PREMIUM” ZĪMOLU VEIDOŠANA: imidžs, komunikācija, drošība un vērtība.

    Vebinārs uzņēmējiem, uzņēmumu menedžeriem, biznesa stratēģiem, mārketinga un reklāmas ekspertiem, dizaineriem un tiem, kuri plāno attīstīt vai stiprināt savu zīmolu.

    Zīmols ir mūsdienu biznesa visspēcīgākais instruments un lielākā vērtība. PREMIUM zīmols ļauj pārdot ne tikai vairāk un biežāk, bet arī par augstāku cenu, vienlaikus samazinot mārketinga un pārdošanas izmaksas. Tas spēj piesaistīt ne tikai klientus, bet lojālu fanu bāzi, kas identificējas ar zīmola vērtībām un pieredzi.

    Zīmola veidošana ir nepārtraukts process, taču veiksmīga starta pamatā vienmēr ir spēcīga stratēģija. PREMIUM zīmols sākas ar unikālu, spēcīgu un drošu nosaukumu, emocionāli rezonējošām vērtībām un atmiņā paliekošu komunikāciju. Tam ir jāspēj ne tikai garantēt baudāmu pieredzi un augstu kvalitāti, bet pat pārsniegt klientu ekspektācijas.

    PREMIUM zīmola attīstīšana ir vairāk nekā tikai radošs process – tā ir stratēģiska pieeja, kurā apvienojas inovācija, biznesa domāšana un zīmola drošība, lai tas saglabātu savu vērtību un reputāciju gan lokāli, gan starptautiski.

    Runāsim par:

    • Kā veidot PREMIUM zīmola pieredzi: komunikācija, imidžs, dizains, vērtības, zīmola solījums un klientu ekspektācijas.
    • Galvenās kļūdas, ko PREMIUM zīmoli nevar atļauties, un kā tās savlaicīgi novērst.
    • PREMIUM zīmolus kopē vairāk – kā pasargāt zīmola vārdu, dizainus un citus unikālos elementus.
    • Kā PREMIUM zīmols var palielināt uzņēmuma vērtību un ilgtermiņa konkurētspēju, īpaši mākslīgā intelekta (AI) laikmetā.

    Dalībnieku ieguvumi:

    • Zināšanas par PREMIUM zīmolu veidošanas stratēģijām un pieredzes veidošanu, kas rada uzticību un emocionālu saikni ar klientiem.
    • Praktiski padomi, kā pasargāt zīmola vārdu, dizainus un intelektuālo īpašumu.
    • Iedvesma no veiksmīgiem piemēriem un reālās dzīves stāstiem par PREMIUM zīmoliem.
    • Izpratne par to, kā kļūdas zīmola attīstībā ietekmē reputāciju un kā tās novērst.

    Norises laiks: 13.00-14.30

    Reģistrācija: https://forms.office.com/e/GnBi3GLsED

    Sarunā piedalīsies:

    • Ieva Mona Mackaite – patentpilnvarniece, intelektuālā īpašuma stratēģe un vērtētāja, zīmolu vārdu veidošanas eksperte, lektore.
    • Diāna Ņikitina – zīmolu stratēģe, lektore, mentore un Facebook Sieviešu kopstrādes grupas izveidotāja.

    Pasākumu organizē Eiropas Biznesa atbalsta tīkls sadarbībā ar Eiropas klasteru sadarbības platformu, Eiropas Komisiju un EISMEA atbalstu. Latvijā Eiropas Biznesa atbalsta tīklu koordinē LIAA, LTRK un Latvijas Tehnoloģiskais centrs.

    *Eiropas Biznesa atbalsta tīklu finansē programma SMP (Single Market Programme) periodā 2021-2025.