Kā analizēt konkurentus izmantojot dažādas metodes, ieskaitot koučinga tehnikas
Kā analizēt konkurentus izmantojot dažādas metodes, ieskaitot koučinga tehnikas
Mērķa auditorija: eksperti, mazā un vidējā biznesa pārstāvji.
Kāpēc ir svarīga konkurentu analīze:
1. Izpratne par tirgu: noskaidrot pašreizējās tendences un klientu vēlmes.
2. Konkurētspējas uzlabošana: izmantot konkurentu stiprās puses, lai uzlabotu savus produktus.
3. Stratēģijas optimizācija: mārketinga un pārdošanas pielāgošana reāliem datiem.
4. Riska pārvaldība: Konkurentu radīto draudu novēršana.
5. Inovācijas: tirgus nepilnību identificēšana un unikālu piedāvājumu izstrāde.
Dalībnieku ieguvumi: Iegūsiet izpratni par stratēģijām, kā attīstīt savu uzņēmumu bez investīcijām.
Norises laiks: 10.00-11.30
Reģistrācija: https://forms.office.com/e/6kp1EERUCa
Vebināru vadīs: Olga Troicina, Personīgā zīmola un stratēģiju mentors. Biznesa koučs. Finanšu konsultants. Motivācijas runas lietpratēja.