Mājaslapa ir publicēta testa režīmā

  • lv
  • en


  • Kā analizēt konkurentus izmantojot dažādas metodes, ieskaitot koučinga tehnikas

    Vebināri
    15.01
    10:00
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    Vebināri
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    15.01
    10:00
    Kā analizēt konkurentus izmantojot dažādas metodes, ieskaitot koučinga tehnikas

    Kā analizēt konkurentus izmantojot dažādas metodes, ieskaitot koučinga tehnikas

    Mērķa auditorija: eksperti, mazā un vidējā biznesa pārstāvji.

    Kāpēc ir svarīga konkurentu analīze:

    1. Izpratne par tirgu: noskaidrot pašreizējās tendences un klientu vēlmes.

    2. Konkurētspējas uzlabošana: izmantot konkurentu stiprās puses, lai uzlabotu savus produktus.

    3. Stratēģijas optimizācija: mārketinga un pārdošanas pielāgošana reāliem datiem.

    4. Riska pārvaldība: Konkurentu radīto draudu novēršana.

    5. Inovācijas: tirgus nepilnību identificēšana un unikālu piedāvājumu izstrāde.

    Dalībnieku ieguvumi: Iegūsiet izpratni par stratēģijām, kā attīstīt savu uzņēmumu bez investīcijām.

    Norises laiks: 10.00-11.30

    Reģistrācija: https://forms.office.com/e/6kp1EERUCa

    Vebināru vadīs: Olga Troicina, Personīgā zīmola un stratēģiju mentors. Biznesa koučs. Finanšu konsultants. Motivācijas runas lietpratēja.