Lietišķā garderobe: kādu tēlu veidot atkarībā no nozares ambīcijām

Nereti ir vērts lietišķo stilu nedaudz personalizēt, lai nodemonstrētu savu nodarbošanos un atšķirtos no konkurentiem. Individualitātes pieskāriens iespējams pat augstos amatos un konservatīvās nozarēs.
Vebinārā runāsim par to, kādu tēlu ir vērts veidot atkarībā no nozares, kurā strādājat, amata un situācijas. Palīgā ņemsim arhetipu teoriju.
Vebinārā aplūkosim sekojošus jautājumus:
- Kā individualizēt savu lietišķo stilu. “Signature look” un kam tas varētu būt noderīgs.
- K.G.Junga 12 arhetipu teorija, ko izmanto mārketingā, var palīdzēt arī veidojot personīgo tēlu. Mūsu garderobe kā privātā zīmolvede.
- Valdnieks, Filozofs, Estēts, Āksts, Meklētājs, Varonis, Dumpinieks, Burvis, Bērns, Ikdienišķais, Aprūpētājs, Radītājs – ielūkosimies šo arhetipu drēbju skapī un padomāsim, kas no tā derētu mūsu nozarei un darba uzdevumiem.
Vebinārs būs saistošs uzņēmumu īpašniekiem, vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem, HR un PR speciālistiem un visiem ierindas darbiniekiem, kas aizdomājas par profesionāla tēla veidošanu.
Rezultāts: dalībnieki iegūs izpratni par apģērba neverbālo komunikāciju. Uzzinās par arhetipu vizuālajām izpausmēm apģērbā un kādu iespaidu tas atstāj.
Norises laiks: 10.00-11.30
Reģistrācija: https://forms.office.com/e/MUhRzq7KUL
Vebināru vadīs: Karolīna Baumane, stiliste (beigusi reputācijas tehnoloģiju institūtu “Art&Image”, profesionālās tālākizglītības centru “Elisanda”, balvas “Baltic Sustainability Awards” 2023 ieguvēja. Strādājusi televīzijā, vadījusi meistarklases un vebinārus dažādām iestādēm un organizācijām (Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, Valsts kase, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija, Personīgā Zīmola akadēmija, Gētes institūts Latvijā u.c.).