LinkedIn padziļinātā darbnīca: kā izmantot LinkedIn attiecību veidošanai, satura stratēģijai un pārdošanai B2B segmentā

LinkedIn padziļinātā darbnīca: kā izmantot LinkedIn attiecību veidošanai, satura stratēģijai un pārdošanai B2B segmentā
13. maijā plkt. 13.00-16.00
Praktiska darbnīca tiem, kas jau izmanto LinkedIn un saredz tajā potenciālu sava uzņēmuma un personīgā zīmola attīstībai.
Par darbnīcu
Šī nav teorētiska lekcija vai iesācēju ievadkurss. Tā ir praktiska darbnīca profesionāļiem, kuri jau ir aktīvi LinkedIn un vēlas padarīt šo platformu par pārdomātu daļu no savas ikdienas, satura stratēģijas un attiecību veidošanas kanāla.
Darbnīcā strādāsim pie tā, kā LinkedIn izmantot ar mērķi – izceļot savu zīmolu, piesaistot auditoriju, uzrunājot īstos cilvēkus un ieguldot ilgtermiņa attiecībās, kas veido pamatu nākotnes sadarbībām un pārdošanai.
Ko Jūs iemācīsieties šajā darbnīcā
- Kā strukturēt savu LinkedIn rutīnu 15–30 minūšu ietvaros: komentāri, reakcijas, ziņas, saturs
- Kā veidot efektīvu un pamanāmu saturu:
- Kā uzrakstīt pirmās rindiņas, kas liek nospiest “Read more…”
- Kā veidot karuseļa ierakstus un izmantot gatavus šablonus
- Kā atšķiras saturs zīmola lapai un personīgajam profilam, un kā to pielāgot dažādiem mērķiem
- Kā izmantot LinkedIn meklēšanas filtrus (tostarp bezmaksas versijā) un Sales Navigator, lai atrastu lēmumu pieņēmējus Jūsu nozarē
- Kā izveidot satura stratēģiju ar reāliem piemēriem no Latvijas uzņēmumiem un profiliem
- Kā uzturēt ilgtermiņa attiecības LinkedIn vidē, balstoties uz uzticēšanos un pārdomātu klātbūtni, nevis “aukstajiem” ziņojumiem
- Kā strukturēt darbinieku iesaisti LinkedIn: vadlīnijas, piemēri un materiāli, kas palīdz veidot vienotu un atpazīstamu zīmola tēlu
- Kā skatīties uz LinkedIn kā ilgtermiņa ieguldījumu, salīdzinot to ar reklāmu – kur bieži vien aktīva, regulāra klātbūtne sniedz lielāku un autentiskāku ietekmi
Kāpēc piedalīties
- Uzzināsiet, kāpēc attiecības vienmēr nāk pirms pārdošanas, un kā to izmantot savā labā
- Iegūsiet konkrētus rīkus, satura struktūras un piemērus, ko izmantot uzreiz
- Apgūsiet, kā palielināt savu redzamību un autoritāti LinkedIn platformā
- Saņemsiet atbildes uz saviem jautājumiem un profesionālu atgriezenisko saiti
Darbnīcas formāts
- Obligāta līdzdalība ar datoru – darbnīcas laikā Jūs strādāsiet ar savu LinkedIn profilu un uzņēmuma lapu
- Tiks apskatīti gan personīgā profila panākumu principi, gan zīmola lapu stratēģijas
- Dalībnieki saņems pārskatāmus kontrolsarakstus, noderīgus piemērus un darba materiālus turpmākai izmantošanai
- Būs iespēja uzdot jautājumus un saņemt profesionālu atgriezenisko saiti
Kam darbnīca ir paredzēta
- Vadītājiem, pārdošanas un mārketinga profesionāļiem, kas vēlas rīkoties stratēģiski
- Uzņēmējiem, kuri vēlas veidot saturu, attīstīt savu LinkedIn profilu un iesaistīt komandu
- Pieredzējušiem LinkedIn lietotājiem, kuri vēlas darīt to sistemātiskāk un rezultatīvāk
Reģistrācija: https://ej.uz/LinkedInB2B
Dalības maksa:
45 EUR + PVN LTRK biedriem
60 EUR + PVN citiem interesentiem
Darbnīcu vadīs: Agris Locs-Dārznieks – digitālā satura aģentūras NOTRE dibinātājs ar 11 gadu pieredzi digitālajā mārketingā.
LinkedIn platformas lietotājs jau 14 gadus, sertificēts LinkedIn Sales Solutions eksperts ar vairāk nekā 20 000 kontaktiem. Kopā ar savu komandu Agris ikdienā palīdz Latvijas un Baltijas uzņēmumiem izveidot mērķtiecīgu, strukturētu un iedarbīgu LinkedIn klātbūtni – sākot no satura un profila stratēģijas līdz darbinieku iesaistei, komunikācijas plānošanai un pārdošanas procesu atbalstam.