Mājaslapa ir publicēta testa režīmā

  • lv
  • en


  • Praktiskā darbnīca: Biznesa redzamības veicināšana LinkedIn, izmantojot dabiskās (bez reklāmas) stratēģijas mehānismus

    Praktiskās darbnīcas
    25.04
    13:00
    Notikuma vieta: LTRK namā
    Praktiskās darbnīcas
    Notikuma vieta: LTRK namā
    25.04
    13:00
    Praktiskā darbnīca: Biznesa redzamības veicināšana LinkedIn, izmantojot dabiskās (bez reklāmas) stratēģijas mehānismus


    Praktiskā darbnīca

    Biznesa redzamības veicināšana LinkedIn, izmantojot dabiskās (bez reklāmas) stratēģijas mehānismus

    25.04. plkst. 13.00-16.00

    LTRK uzņēmēju namā, Kr.Valdemāra ielā 35, Rīgā

    Sociālie tīkli dod iespēju efektīvi sasniegt un veidot attiecības ar savu mērķa auditoriju. Pasaulē lielākā profesionālā tīklošanas platforma LinkedIn ļauj sasniegt lēmumpieņēmējus un efektīvi stiprināt reputāciju Latvijas mērogā, kā arī veidot uzticēšanos uzņēmumam eksporta tirgos.

    Mērķa adresāts:

    Bizness, kurš jau ikdienā izmanto LinkedIn. 

    Vadītājs, pārdošanas pārstāvis, eksporta tirgu attīstības pārstāvis, mārketinga pārstāvis.

    Kāda uzņēmuma komandai darbnīca būs noderīga:

    Uzņēmums, kurš nesen sācis (jau ir atvērts biznesa profils) / vai jau ir aktīvs ar uzņēmuma profilu
    UN (svarīgi)
    platformā klātesoši ir uzņēmuma īpašnieki, vadītāji, biznesa attīstības, pārdošanas speciālisti – ne tikai ar personīgo profilu, bet arī iesaisti pie kontaktu loka aktivitātēm, atbalstu komandai, ikdienā tīklo, veido kontaktus, ikdienā lasa kanālā publicēto saturu, un, iespējams, jau veido saturu arī paši.

    Darbnīcas saturs

    • Algoritms, dabiskā stratēģija, dalībnieki, uzņēmuma redzamības veicināšanas mehānisms
    • sarunas kā algoritma katalizators – komentāru veidošanas diskusija, piemēri, vingrinājumi
    • uzņēmuma profils – lapas fokuss, KPI, ROI uzņēmuma profila veidots saturs – satura stratēģijas diskusija, piemēri, vingrinājumi (t.sk tēmas, noformēšana, formāti)
    • personīgais profils – fokuss “lifta pieteikums”, atslēgas vārdu nozīme, saites, analītika, Premium
    • personīga profila veidots saturs – satura stratēģijas diskusija, piemēri, vingrinājumi (t.sk, tēmas, noformēšana, formāti)
    • papildus noderīgi instrumenti.

    Svarīgi: Sekojošus maksas instrumentus neapskatīsim (Uzņēmuma lapas Premium, Talantu atlases instruments, Reklāmu izvietošanas instruments, Sales Navigator kontaktu filtrēšanas instruments)

    Reģistrācija: https://ej.uz/LinkedInveicinasana

    Lektore: Ieva Drāzniece, biznesa trenere un lektore. Kopš 2020.gada palīdz profesionāļiem un komandām apgūt LinkedIn plaformas efektīvas stratēģijas, redzamības un uzticēšanās veicināšanai. Šo 5 gadu laikā treniņu, iedvesmas lekciju, darbnīcu, skatuves uzrunu formātā jau vairāki tūkstoši profesionāļu ir iepazinuši galvenos principus, kas palīdz veidot redzamību, atpazīstamību, uzticēšanos iekš LinkedIn, un, pieliekot regulāras darbības, dod rezultātus saskaņā ar biznesa un profesionāliem mērķiem.