Mājaslapa ir publicēta testa režīmā

  • lv
  • en


  • “5 auditorijas izpratnes līmeņi: Kā piesaistīt klientus ar mērķtiecīgu zīmolu komunikāciju”

    Vebināri
    22.01
    10:00
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    Vebināri
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    22.01
    10:00
    “5 auditorijas izpratnes līmeņi: Kā piesaistīt klientus ar mērķtiecīgu zīmolu komunikāciju”

    Kā izprast un efektīvi uzrunāt auditoriju katrā no 5 izpratnes (Awareness) līmeņiem – no “Neinformēts” līdz “Pilnībā informēts”, izmantojot pārbaudītas metodes un rīkus.

    Mērķa auditorija:

    • Uzņēmumu vadītāji
    • Mārketinga un pārdošanas nodaļu speciālisti
    • Satura veidotāji, kas strādā ar zīmoliem vietējos un eksporta uzņēmumos
    • Vadoša līmeņa speciālisti, kuri vēlas uzlabot klientu piesaistes un komunikācijas stratēģijas

    Daži teikumi par tēmas aktualitāti:

    • Lai veiksmīgi konkurētu mūsdienu digitālajā vidē, uzņēmumiem ir jāspēj saprast, kurā klientu izpratnes (Awareness) līmenī atrodas viņu auditorija.
    • Katrs līmenis pieprasa atšķirīgu komunikācijas stratēģiju – no problēmas apzināšanas līdz konkrēta produkta vai pakalpojuma izvēlei.
    • Šī pieeja ļauj veidot mērķtiecīgu saturu zīmolu komunikācijai, kas ne tikai piesaista uzmanību, bet arī pārvērš potenciālos klientus lojālos pircējos.

    5 auditorijas izpratnes līmeņi:

    1. Neinformēts (Unaware) – Klients neapzinās savu problēmu vai vajadzību un nezina par jūsu produktu vai pakalpojumu.
    2. Problēmas apzināšanās (Problem Aware) – Klients saprot, ka viņam ir problēma, bet vēl nezina par pieejamajiem risinājumiem.
    3. Risinājuma apzināšanās (Solution Aware) – Klients ir informēts par iespējamiem risinājumiem, bet nezina par jūsu konkrēto piedāvājumu.
    4. Produkta apzināšanās (Product Aware) – Klients zina par jūsu produktu, bet vēl nav pārliecināts, ka tas ir īstais risinājums viņa problēmai.
    5. Pilnībā informēts (Most Aware) – Klients ir pilnībā informēts par jūsu produktu vai pakalpojumu, bet viņam vēl varētu būt nepieciešams stimuls veikt pirkumu.

    Runāsim par:

    • Klientu izpratnes līmeņu nozīmi mārketingā un zīmolu komunikācijā
    • Kā identificēt un uzrunāt auditoriju katrā līmenī
    • Kādas ir biežākās kļūdas un kā no tām izvairīties
    • Kā izmantot maksas un dabisko saturu, lai radītu interesi un vēlmi sadarboties
    • Praktiskas metodes un ietvari, kas palīdz veidot veiksmīgas komunikācijas stratēģijas
    • Piemēri no pasaules līmeņa un Latvijas zīmolu pieredzes

    Dalībnieku ieguvumi:

    • Sapratīsiet, kā efektīvi uzrunāt savu auditoriju katrā izpratnes līmenī
    • Iegūsiet praktiskus rīkus un stratēģijas, lai uzlabotu zīmolu komunikāciju
    • Mācīsieties, kā nezaudēt klientus klienta ceļojuma (customer journey) laikā
    • Uzzināsiet, kā uzlabot sava uzņēmuma atpazīstamību un piesaistīt vairāk klientu.

    Reģistrācija: https://forms.office.com/e/DXyvyPyQ14

    Vebināru vadīs: Agris Locs-Dārznieks – izaugsmes mārketinga aģentūras NOTRE dibinātājs ar vairāk kā 10 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā un klientu piesaistes stratēģijās. Viņa pieredze ļauj izstrādāt praktiski pielietojamas un iedarbīgas metodes, kas palīdz uzņēmumiem augt un attīstīties.