Mājaslapa ir publicēta testa režīmā

  • lv
  • en


  • SEMINĀRS KLĀTIENĒ – LinkedIn kā pārdošanas rīks uzņēmumiem un to darbiniekiem

    Semināri
    19.03
    12:00
    Notikuma vieta: LTRK namā
    Semināri
    Notikuma vieta: LTRK namā
    19.03
    12:00
    SEMINĀRS KLĀTIENĒ – LinkedIn kā pārdošanas rīks uzņēmumiem un to darbiniekiem

    Datums: 19. marts
    Laiks: 12:00 – 14:00
    Vieta: LTRK nams, Valdemāra iela 35, Rīga


    LinkedIn ir viens no efektīvākajiem pārdošanas un mārketinga rīkiem, ja to izmanto stratēģiski. Tomēr daudzi uzņēmumi un profesionāļi joprojām nav pārliecināti, kā šī platforma var palīdzēt sasniegt biznesa mērķus. Šajā seminārā apvienosim teoriju, piemērus, statistiku un praktisko darbu, lai izprastu LinkedIn iespējas.

    Kam paredzēts: Uzņēmumu vadītājiem, pārdošanas un mārketinga vadītājiem, personāla vadītājiem un HR speciālistiem, kā arī augsta līmeņa vadītājiem, kuri vēlas uzsākt komunikāciju LinkedIn un attīstīt savu personīgo zīmolu.

    Par ko runāsim?

    • Kā darbojas LinkedIn algoritms un kā to izmantot, lai sasniegtu plašāku auditoriju
    • Kā optimizēt uzņēmuma un personīgo profilu, lai veicinātu atpazīstamību un uzticamību
    • Kāpēc darbinieku iesaiste uzņēmuma LinkedIn stratēģijā var būt izšķirošs faktors pārdošanā
    • Darbinieku veidotais saturs (Employee Generated Content) un tā nozīme 2025. gada tendencēs
    • Kā izveidot sistemātisku un pārdomātu LinkedIn stratēģiju, lai tā sniegtu stabilus un ilgtermiņa rezultātus
    • Kā veidot attiecības un iegūt uzticību, pirms uzsākt pārdošanu – kāpēc aukstie ziņojumi bez iepriekšējas komunikācijas reti nes rezultātus
    • Pēc šī semināra Jūs sapratīsiet, kā veidot stratēģisku pieeju LinkedIn komunikācijai, kas ne tikai veicina atpazīstamību, bet arī nodrošina stabilu un ilgstošu pārdošanas izaugsmi.


    Ko iegūsiet?

    • Praktiskus padomus, kā uzlabot savu LinkedIn profilu un uzņēmuma lapu
    • Zināšanas, kā efektīvi iesaistīt darbiniekus uzņēmuma LinkedIn stratēģijā
    • Izpratni par LinkedIn statistiku, algoritmu un auditorijas paradumiem Latvijā
    • Pārbaudītas metodes, kā veidot saturu, kas sasniedz plašāku auditoriju, kā dibināt attiecības ar potenciālajiem klientiem/partneriem

    Kam piemērots?

    • Uzņēmumu vadītājiem, kuri vēlas izprast LinkedIn potenciālu un to izmantot biznesa attīstībai
    • Pārdošanas un mārketinga vadītājiem, kuri plāno LinkedIn iekļaut ikdienas komunikācijā
    • Personāla vadītājiem un HR speciālistiem, kuri vēlas stiprināt darba devēja tēlu un veicināt darbinieku iesaisti
    • Vadītājiem un profesionāļiem, kuri vēlas uzsākt aktīvu LinkedIn komunikāciju, bet nezina, kā to darīt efektīvi

    Reģistrācija: https://ej.uz/linkedinparsosana_

    Par lektoruAgris Locs-Dārznieks – digitālā satura aģentūras NOTRE dibinātājs ar 11 gadu pieredzi digitālajā mārketingā. LinkedIn platformas lietotājs jau 14 gadus, sertificēts LinkedIn Sales Solutions eksperts ar vairāk nekā 20 000 kontaktu.