Mājaslapa ir publicēta testa režīmā

  • lv
  • en


  • Spēja mācīties, smadzeņu aktivizēšana skolās un uzņēmumos. Prakses un piemēri. 

    Vebināri
    14.03
    10:30
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    Vebināri
    Notikuma vieta: Tiešsaistē
    14.03
    10:30
    Spēja mācīties, smadzeņu aktivizēšana skolās un uzņēmumos. Prakses un piemēri. 

    Programma “Mācībspēja”, ko izveidojuši Viesturs Dūle (Zuarguss), Artūrs Bernovskis (RTU docents), Jēkabs Rēdlihs (sporta un veselības skolotājs) palīdz daudzās Latvijas skolās skolēniem uzlabot spēju mācīties.
    Latvijas vecāki daudzviet ir piefiksējuši, ka mēdz būt izaicinājumi viņu vai citu bērniem ar vēlmi mācīties, “mobinga” izpausmēm skolās, atkarību no viedierīcēm, bērnu nespēju koncentrēties un sabiedrībā palielinās nevēlēšanās būt veselīgiem, fiziski aktīviem.

    “Mācībspējas” metodoloģijas pamatā ir  “dziļa prieka, fiziskās kustības un iesaistes” nodarbības ar elpošanas tehnikām un pašrefleksiju, lai pieradinātu bērnus pie veselīgas “atkarības” no fiziskās kustības arī pēc skolas absolvēšanas uz visu dzīvi. Programma ar laiku palīdz aizstāt viedos telefonus, kā arī mazina agresijas izpausmes un uzlabo smadzeņu gatavību mācīties.


    Vebinārā Viesturs Dūle izstāstīs par metodēm un praksēm, kas var palīdzēt jūsu bērniem aktivizēt smadzenes, būt gatavākiem mācīties skolās un kā jūs varat saviem bērniem palīdzēt.
    Tāpēc vebinārs var būt sevišķi noderīgs gan vecākiem, kuri vēlas palīdzēt saviem bērniem skolās, gan arī tiem uzņēmējiem, vadītājiem, kuri vēlas izprast kas nodrošina mācīšanās (elastības, attīstības u.c.) spējas un prasmes savās organizācijās. Šādas metodes ir izmantojuši arī vairāki Latvijas uzņēmumi.

    Vebināra sākumā būs pamata informācija, piemēri, kas ir programma “Mācībspēja”. Par tās metodoloģijas pamata principiem.

    Runāsim par:

    1. Kādēļ regulāras, ikdienas fiziskās aktivitātes ar dziļu, iesaistošu prieku un dažādas elpošanas tehnikas pirms mācību stundām, stundās un starpbrīžos ir tik būtiskas skolēniem;
    2. Ko ir iespējams uzlabot ar programmu “Mācībspēja” skolās bērniem un organizācijās;
    3. Kā vecāki var palīdzēt ar šo programmu saviem bērniem;
    4. Kā šādus principus ieviest organizācijās vai personīgajā dzīvē.

    Dalībnieku ieguvumi:

    Tiks sniegta fundamentāla informācija par to kā palīdzēt ne tikai skolēniem, bet arī skolotājiem, skolas direktoriem un citiem, lai bērniem pēc iespējas vairāk būtu labākas iespējas attīstīties.

    Šeit neliela atsauksme no skolas direktora.

    Kristaps Purviņš, Mārupes pamatskolas direktors:

    “Nolēmām “Mācībspējas” programmu pamēģināt ar skolas vissarežģītāko klasi. Skolotājai bija ārkārtīgi liela slodze darbā ar klasi. Tur bija gan lielas attieksmes, gan uzvedības problēmas, turklāt arī agresijas izpausmes. Nolēmu, ka – ja ar šo klasi tas “strādās” un paliks labāks mācību process, mazināsies agresija, tad tiešām šis palīdz. Jau pirmajos divos mēnešos bija būtiski uzlabojumi visos rādītājos. Paplašinām šo programmu skolā, jo tā strādā ar mums fundamentāli svarīgiem jautājumiem – mobings, skolotāju izdegšana, akadēmiskās sekmes.”

    Vebināru vadīs:

    Viesturs Dūle (Zuarguss) “Mācībspēja” programmas autors, veidotājs. Lektors.

    Norises laiks: 10.30-11.30